اخبار کانون هاویژه

نتایج نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای قزوین اعلام شد

وکلاپرس– نتایج اولیه نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای قزوین که روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار گردید، توسط هیأت نظارت بر این انتخابات اعلام شد.

به گزارش وکلاپرس، هیأت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری قزوین در اطلاعیه ای نتایج اولیه این انتخابات را اعلام کرد.

در اطلاعیه هیأت نظارت بر انتخابات مذکور آمده است:

به تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با رأی گیری به عمل آمده و قرائت آراء مطابق ماده ۱۱ آئین نامه لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری اشخاص ذیل به عنوان اعضای اصلی و علی البدل نهمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان قزوین انتخاب گردیده اند.

متذکر می گردد مطابق ماده ۱۲ قانون آئین نامه لایحه استقلال مدت شکایت از جریان انتخابات تا سه روز بعد از اتمام قرائت آراء می باشد و شکایت از کسانی که حق رأی دارند پذیرفته است و مطابق ماده ۱۳ همان قانون مرجع رسیدگی به شکایت هیأت نظارت بر انتخابات می باشد.

اعضای اصلی:

۱) محمد نسخه چی

۲) سید محمد حسینی

۳) غلامرضا تجدد

۴) محمدمهدی نحوی

۵) امیر کاتبی

اعضای علی البدل:

۱)علی امینی

۲) میرسینا داوری

۳) محمدرضا شهیدی

بیشتر بخوانید:

موادی از آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری

ماده ۱۲ ـ مدت شکایت از جریان انتخابات تا سه روز بعد از اتمام قرائت آراء می‌باشد و شکایت از کسانی که حق رأی دادن دارند پذیرفته است.

ماده ۱۳ ـ مرجع رسیدگی به شکایات هیئت نظارت انتخابات است و مکلف است ظرف سه روز به شکایت رسیدگی و نظر خود را در محل اخذ آراء اعلام نماید.

تبصره ـ قضاتی که به درخواست خود بازنشسته، مستعفی یا بازخرید شوند، چنانچه ظرف ۶ ماه از تاریخ قطع رابطه تقاضای صدور پروانه وکالت نمایند از ارائه گواهی عدم سوءپیشینه و عدم اعتیاد معاف می‌باشند.

ماده ۱۴ ـ کسی که بر تصمیم هیئت نظارت معترض است می‌تواند به‌وسیله دفتر کانون به دادگاه عالی انتظامی قضات شکایت نماید مدت این شکایت سه روز از تاریخ اعلام تصمیم هیئت نظارت است و دادگاه مزبور منتهی در ظرف ۱۰ روز از تاریخ وصول شکایت رسیدگی و رأی خواهد داد و رأی مزبور قطعی است.

ماده ۱۵ ـ پس از اتمام انتخاب و تعیین نتیجه قطعی رئیس هیئت نظارت اسامی منتخبین را اعلام و آنان را برای تشکیل هیئت مدیره (قبل از تاریخ هفتم اسفند ماه که روز جشن کانون است) دعوت می‌نماید.

ماده ۱۶ ـ در صورت ابطال انتخاب تجدید آن بر طبق مقررات بالا خواهد بود در این صورت تا تعیین هیئت‌مدیره جدید هیئت‌مدیره سابق انجام وظیفه خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا