اخبارویژه

یک وکیل قلابی در شهرستان پیشوا استان تهران دستگیر شد

وکلاپرس- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری شخصی که با جعل عنوان‌ وکیل مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، در پیشوا خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به تقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در پی مراجعه ۲ نفر از شهروندان پیشوایی به پلیس آگاهی این شهرستان و اعلام شکایت مبنی بر اینکه توسط فردی که خود را وکیل معرفی کرده مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در بیان جزپیات این خبر اعلام کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بررسی اولیه متوجه شدند فردی که خود را به عنوان وکیل معرفی کرده از شاکی پرونده با ترفند پی گیری‌های قضائی و معاضدت‌های، حقوقی کلاهبرداری کرده است.

اعتراف متهم به جعل عنوان وکیل و کلاهبرداری ۲ میلیارد تومانی

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت : کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی و با رصد اطلاعاتی و عملیاتی شبانه روزی توانستند محل تردد فرد مورد نظر را در شهرستان پیشوا شناسایی کرده و پس از کنترل و مراقبت های پوششی متهم را دستگیرکنند.

عزیزی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به اتهام خود در جعل عنوان وکیل پایه یک دادگستری و کلاهبرداری به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کرد که تحقیقات لازم برای شناسایی شاکیان احتمالی همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس شرق استان تهران تأکید کرد: مردم برای رسیدن به اهداف قانونی، هیچگاه از روش های غیرقانونی استفاده نکنند، ضمن این که اعتماد نابجا سرآغاز بسیاری از جرائم در جامعه است و افراد کلاهبردار که عمدتا از ظاهری آراسته و خوش برخورد برخوردارند، با شیک‌پوشی و استفاده از واژه‌های مورد استفاده در ادبیات رسمی و چاپلوسی و احترام افراطی اقدام به تطمیع قربانیان می‌کند.

منبع: ایرنا

یک دیدگاه

  1. با سلام
    امیدواریم به زودی با طرح های به اصطلاح تسهیل و… حذف احراز صلاحیت های مختلف، ساهد وکلا و کارآموزان مختلف نباشیم، به هر حال، عاملین و اجراکنندگان و تا… همگی آن روز مقصر در جایگاه پاسخگویی به ملت و درگاه الهی در قیامت خواهند بود.
    فقط امیدوارم کسی این موضوع را فراموش نکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا