اخبار کانون هاویژه

هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای خوزستان: با توجه به پایان دوره هیأت مدیره، تا ۲۱ شهریور فقط به امور ضروری پرداخته خواهد شد

وکلاپرس- روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خوزستان در اطلاعیه ای اعلام کرد دوره معمول هیات مدیره دوره دهم این کانون در تاریخ شانزدهم شهریور ماه پایان یافته است و صرفا به امور ضروری خواهد پرداخت.

به گزارش وکلاپرس بر اساس ماده ۱۶ آیین نامه لایحه استقلال اصلاحی ۱۴۰۲، در صورتی که مطابق نظر هیأت نظارت برگزاری انتخابات در مهلت مقرر به دلیل شرایط خاص مقدور نباشد تا رفع حالت اضطرار، هیات مدیره به فعالیت خود ادامه می دهد و صرفاً در مورد مسائل ضروری کانون تصمیم گیری میکند.

هیات مدیره دوره دهم کانون وکلای خوزستان نیز به استناد همین ماده و تقارن برگزاری انتخابات (۲۲ شهریور) با ایام اربعین، محدودیت های ترافیکی، گرمای هوا و… پایان فعالیت های خود را اعلام کرده است!

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه هیات نظارت بر انتخابات به شرح زیر است:

به اطلاع همکاران گرامی میرساند با توجه تقارن پایان دوره هیات مدیره دهم کانون وکلای دادگستری خوزستان با ایام اربعین حسینی و مهیا بودن شرایط برای انجام فرائض مذهبی و شعائر دینی همکاران گرامی و توجه به محدودیت های ترافیکی ایام منتهی به اربعین در استان خوزستان خصوصا مناطق غربی استان و نیز گرمای هوا و آماده شدن شرایط حضور حداکثری همکاران برای شرکت در انتخابات، هیات نظارت با لحاظ این شرایط خاص و با اجازه حاصل از ماده شانزدهم آیین نامه اجرایی قانون استقلال کانون وکلای دادگستری در تصمیم مورخ دوازدهم مردادماه مقرر نمود انتخابات هیات مدیره یازدهم در تاریخ بیست و دوم شهریور ماه برگزار گردد، لذا به اطلاع عموم همکاران می رساند هیات مدیره دهم در هفته جاری تا روز برگزاری انتخابات (از امروز شنبه هجدهم شهریور تا روز سه شنبه بیست و یکم شهریور)صرفا به امور ضروری می پردازد و دوره معمول این هیات مدیره در تاریخ شانزدهم شهریور ماه پایان یافته است .

بدیهی است انتخابات در تاریخ چهارشنبه هفته جاری بیست و دوم شهریور ماه در اهواز، سه راه اندیمشک تالار امیران برگزار میگردد. از همکاران گرامی تقاضا میشود مانند همیشه در انتخابات پیش رو شرکت فرمایند.

با احترام

هیات نظارت بر یازدهمین انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری خوزستان

از آیین نامه لایحه استقلال:

ماده ۱۶(اصلاحی ۱۴۰۲/۴/۱۱):

چنانچه روز جلسه مصادف با تعطیلی باشد، ضمن اطلاع رسانی جلسه روز بعد تشکیل می شود. در صورتی که مطابق نظر هیأت نظارت برگزاری انتخابات در مهلت مقرر به دلیل شرایط خاص مقدور نباشد تا رفع حالت اضطرار، هیات مدیره به فعالیت خود ادامه می دهد و صرفاً در مورد مسائل ضروری کانون تصمیم گیری میکند. بعد از مرتفع شدن حالت اضطرار حداکثر ظرف یک هفته فرآیند برگزاری انتخابات ادامه می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا