اخبار صنفی

مدیر جدید داخلی اسکودا استعفا داده است

وکلاپرس- وکیل امیر قیصرزاده، علت استعفای خود از سمت مدیریت داخلی اسکودا را، عدم تمایل و خودداری از همکاری با تیم جدید اسکودا عنوان کرده است.

وکیل امیر قیصرزاده که به حکم دکتر علی پزشکی از تاریخ ۱۹ مهر جایگزین مریم تجعفری شده بود، در تاریخ ۱۰ آبان ماه از این سمت استعفا داد.

وی در گفت و گو با وکلاپرس علت این استعفا را عدم تمایل و خودداری از همکاری با تیم جدید عنوان کرده است.

با برگزاری انتخابات در نشست مجمع عمومی فوق العاده اسکودا، دکتر جعفر کوشا به عنوان رییس جدید اسکودا انتخاب شد و دکتر ابراهیم کیانی عملا در جایگاه نایب رییس اول مشغول به خدمت می باشد.

لازم به یادآوری است قیصرزاده در زمانی که وکیل علی پزشکی با توجه به استعفای مرتضی شهبازی نیا، سرپرستی اسکودا را عهده دار شده بود روی کار آمد. وکیل امیر قیصرزاده، دانش آموخته دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه آزاد اسلامی و عضو حق التدریس این دانشگاه است.

بیشتر بخوانید:

انتخابات اسکودا که در تاریخ ۸ آبان ماه برگزار شد، با حواشی بسیاری همراه بود. دکتر علی پزشکی با انتشار نامه ای از مخالفت ستاد مقابله با کرونا با برگزاری این نشست خبر داده بود و از سوی دیگر، وکیل ابراهیم کیانی، نایب رییس اسکودا، اعلام کرده بود که با کسب اجازه ای جدید از ستاد مقابله با کرونا برگزاری انتخابات ریاست اسکودا در روز پنجشنبه به قوت خود باقی است.

در نهایت پس از برگزاری انتخابات، دکتر علی پزشکی با انتشار نامه ای ضمن برشمردن برخی ایرادات برگزاری مجمع اخیر هیات عمومی اسکودا اعلام کرد هیچ قصدی برای مقابله با تصمیمات این مجمع ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا