اخبار قوه قضاییه

قوه قضاییه فوت شاهین ناصری در زندان را تایید کرد

سازمان زندان ها با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد علت تامه فوت شاهین ناصری در زندان تهران بزرگ در دست بررسی است

وکلاپرس- اداره کل زندان های تهران با انتشار اطلاعیه ای فوت شاهین ناصری در زندان تهران بزرگ – فشافویه را تایید کرد.

به گزارش وکلاپرس در پی اظهارات منتشر شده در بی‌ بی‌ سی مبنی بر مرگ شاهین ناصری و اظهار بی اطلاعی وکیل مدافع این زندانی، قوه قضاییه فوت این زندانی را تایید کرد.

طبق اطلاعیه روابط عمومی اداره کل زندان های تهران در خصوص فوت این زندانی، با وجود انجام عملیات احیا در بهداری زندان و تلاش کادر درمان زندانی فوت کرده است و علت فوت در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: حسن نوروزی درباره فیلم‌های منتشر شده زندان اوین:‌ فکر نمی‌کنم ایران مهد شکنجه باشد

اطلاعیه اداره کل زندان های تهران در خصوص فوت شاهین ناصری

روابط عمومی اداره کل زندان های تهران درباره اخبار مربوط به فوت یک زندانی به نام شاهین ناصری در زندان بزرگ تهران (فشافویه) اطلاعیه ای به این شرح صادر کرد:

“محکوم علیه، شاهین ناصری که به دلیل ارتکاب جرایمی از قبیل کلاهبرداری، سرقت، جعل و استفاده از سند مجعول در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده است، به بهداری زندان مراجعه نموده و اقدامات درمانی توسط پزشک متخصص طب اورژانس انجام می‌گیرد.

بنابر گزارش بهداری ندامتگاه، با توجه به شرایط اورژانسی بیمار، فورا در محل بهداری ندامتگاه، عملیات احیاء (ماساژ قلبی، تنفس مصنوعی و تزریق اپی نرفین و فیکس IV Line) به مدت ۴۵ دقیقه انجام می‌گیرد که علی رغم تلاش‌های فراوان کادر درمان، زندانی مورد اشاره فوت می‌کند.

علت تامه فوت شاهین ناصری در پزشکی قانونی در دست بررسی است و متعاقبا اعلام خواهد شد.”

بیشتر بخوانید: علاج ریشه‌ای مسأله زندان اوین؛ نظارت بیرونی و تقسیم قدرت

شاهین ناصری کیست ؟

شاهین ناصری که بنا بر اطلاعیه سازمان زندان ها به جرم کلاهبرداری، جعل و سرقت در حال سپری کردن محکومیت خود بود قبلا مدعی شده بود که شاهد شکنجه یک زندانی دیگر بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا