دسته‌بندی نشده

زمان احتمالی آزمون وکالت ۱۴۰۰ مشخص شد: ۲۰ بهمن تا اوایل اسفند

وکلاپرس _ نایب رییس کانون وکلای خراسان از تعیین زمان تقریبی آزمون وکالت ۱۴۰۰، تصویب کلیات اساسنامه موسسات حقوقی و دستور العمل صدور گواهی وکالت تخصصی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل حسن حسن زاده، نایب رییس کانون وکلای خراسان و نماینده این کانون خراسان در شورای اجرایی اسکودا، در استوری حساب اینستاگرامی خود گزارشی کوتاهی از جلسه اخیر شورای اجرایی اسکودا ارائه کرد.

وی در این رشته استوری ها از تصویب زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ در فاصله زمانی بیست بهمن تا اوایل اسفند توسط شورای اجرایی اسکودا خبر داد.

بیشتر بخوانید: ماده ۶ طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار درباره آزمون وکالت تصویب شد

لازم به ذکر است این گونه مصوبات شورای اجرایی اسکودا نیاز به تصویب هیأت عمومی اسکودا دارد که قرار است ۲۶ و ۲۷ آبان ماه در بوشهر برگرار شود.

این وکیل دادگستری در استوری خود آورده است:

زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰

بر اساس تصمیم شورای اجرایی اسکودا زمان برگزاری آزمون سال ۱۴۰۰ کارآموزی کانون های وکلای دادگستری در فاصله زمانی بیست بهمن تا اوایل اسفند برگزار  خواهد شد.

تاریخ دقیق و جزییات بیشتر متعاقبا اعلام می‌شود.

در این جلسه که در تاریخ ۲۲ مهر ماه در محل اتحادیه و به صورت حضوری و بر خط برگزار گردید، دستور همایش بوشهر نیز مورد تصویب قرار گرفت.

کلیات اساسنامه موسسات حقوقی و دستور العمل صدور گواهی وکالت تخصصی نیز مورد تصویب قرار گرفت تا در دستور همایش بوشهر قرار گیرد.

در این جلسه اعضای کمیسیون ورزشی اسکودا نیز با رای مخفی انتخاب گردیدند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا