اخبار کانون هاویژه
موضوعات داغ

حواشی معرفی تیم برای شرکت در مسابقه جام ملت ها برای حقوقدانان در کشور فرانسه

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری فارس در نامه‌ای به سفارت فرانسه، افرادی را برای شرکت در یک دوره مسابقه فوتبال با عنوان جام ملت ها برای حقوقدانان در کشور فرانسه معرفی کرده است ه گفته می شود در میان آن ها برخی افراد غیر وکیل نیز بوده اند.

به گزارش وکلاپرس، چند ماه پیش فراخوانی جهت نام نویسی وکلا در مسابقات فوتبال جام ملت ها ویژه حقوقدانان (The Nations Cup for Lawyers) در فرانسه منتشر شد. براساس اطلاعات به دست آمده این مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ خردادماه ۱۴۰۲ در شهر سنت تروپز واقع در کشور فرانسه برگزار خواهد شد.

جام ملت ها برای حقوقدانان  The Nations Cup for Lawyers

اولین دوره این مسابقات توسط یک شرکت فرانسوی به نام CORPORATE SPORT ORGANISATION که در زمینه برگزاری مسابقات ورزشی فعالیت می کند برگزار می شود و به نظر نمی رسد این جام از اعتبار ورزشی و رسمی بالایی برخوردار باشد.

هزینه شرکت در این جام برای شرکت در مسابقه فوتبال ۱۱ نفره ۴۰۰۰ یورو و برای شرکت در مسابقه فوتبال ۵ نفره ۱۵۰۰ یورو برای هر تیم است.

علاوه بر هزینه تیمی، هزینه اقامت هر نفر برای ۵ شب بین ۵۹۰ تا ۱۱۴۰ یورو در اتاق های دو نفره اعلام شده است

بیشتر بخوانید:

معرفی برخی افراد غیر وکیل از سوی کانون وکلای فارس

یک منبع آگاه در این باره به خبرنگار وکلاپرس گفت: اسامی مندرج در این نامه بیانگر حضور وکلای مرکز قوه قضائیه و اشخاص غیروکیل نیز هست. اگرچه هزینه اعزام با خود وکلاست و کانون بودجه‌ای به این موضوع اختصاص نداده است، اما یک تیم فوتبال از کانون وکلای دادگستری البرز به اتفاق برخی از وکلای کانون فارس اعزام می‌شوند.

او ادامه داد: مسئول پیگیری این موضوع در پاسخ به اعتراضات صورت گرفته و عدم شفافیت در خصوص نام نویسی افراد گفت که هیچ فراخوانی نبوده و پس از اینکه متوجه برگزاری این مسابقات شدیم، از طریق ایمیل درخواست حضور یک تیم از وکلای ایران را دادیم.

بیشتر بخوانید:

برخی فوتبالیست ها معرفی نشده اند

این منبع آگاه به خبرنگار وکلاپرس گفت: چالش ایجاد شده این است که اولا عده‌ای غیروکیل نیز همراه تیم هستند. ثانیا علی‌رغم نام‌نویسی برخی فوتبالیست‌ها، اسامی آنان از حضور در تیم اعزامی حذف شده‌است.

پرسش اصلی این است که چرا معرفی اسامی افراد غیروکیل به سفارت، بایستی از طریق نامه با سربرگ کانون وکلای دادگستری فارس صورت بگیرد؟

لازم به ذکر است پیگیری های خبرگزاری وکلاپرس برای دریافت توضیحات مدیران کانون وکلای دادگستری فارس ادامه دارد.

NationalsCup2023
NationalsCup2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا