اخبار

جوابیه مژده لواسانی: عضویت در شورای حقوقى وزارت بهداشت اساساً هیچ ربطی به کارآموزی وکالتم ندارد

وکلاپرس- مژده لواسانی، مجری تلویزیون، اخیرا در حساب اینستاگرام خود علاوه بر اعلام خبر عضویتش در مرکز وکلای قوه قضائیه در کسوت کارآموز وکالت، از عضویتش در کمیسیون تنظیم مقررات وزارت بهداشت نیز خبر داده بود.

به گزارش وکلاپرس، در همین راستا سایت خبری انتخاب روز گذشته مورخ ۲۹ آذر ماه خبری با تیتر «مجری صداوسیما وکیل نشده، عضو یک کمیسیون مهم حقوقی در وزارت بهداشت شد!» منتشر کرد.

در پی انتشار این خبر او در جوابیه‌ای اعلام کرد: عضویت در شورای حقوقى وزارت بهداشت اساساً هیچ ربطی به کارآموزی وکالتم ندارد.

بیشتر بخوانید:

متن جوابیه که در سایت انتخاب منتشر شده، به شرح زیر است:

باسلام

پیرو خبرى که در خصوص اینجانب منتشر کرده بودید با عنوان «مجری صداوسیما وکیل نشده عضو کمیسیون مهم حقوقی وزارت بهداشت شد» توضیحات زیر جهت انتشار در مبادی منتشر شده خبر، ارائه می‌شود.

عضویت در شوراى حقوقى وزارت بهداشت اساساً هیچ ربطی به وکالت ندارد و دعاوی حقوقی و پیگیری قضایی در دستور کار آن نیست که نیازمند تخصص وکالت باشد. کما اینکه فردى میتواند مدرک کارشناسی حقوق داشته باشد و اساساً وکیل هم نباشد، اما به عنوان کارشناس حقوق معرفى شود.

من با مدرک کارشناسی ارشد رشته حقوق، سالهاست کار تخصصى حقوقى در دفتر حقوقى، خاصه در حوزه حقوق رسانه انجام می‌دهم و عضویت در این شورا هم مرتبط با فضای حقوق رسانه از جمله بررسی و پیگیرى تبلیغات غیر قانونىِ صفحاتِ غیر علمى در حوزه ى سلامت است.

این شورا متشکل از ده‌ها نفر از کارشناسان حقوقى و رسانه اى و پزشکى و کارشناسان حوزه سلامت است که وکیل هم نیستند.

درج خبر شما باعث سوء تفاهم و قضاوت نادرست مردم شریف ایران و سوء استفاده برخی شبه رسانه‌ها گشته و ضمن ابراز تأسف خواهشمند است در جهت احقاق حق اینجانب، اقدام مقتضى را انجام دهید.

سپاس

با احترام مژده لواسانی

کارشناس حقوق و کارآموز وکالت.

‫۳ دیدگاه ها

    1. امیدوارم با پارتی عضو مرکز بهداشت نشده باشه ..الله اعلم .‌..نظارت درست نباشه عاقبت همینه ..از ماست که برماست…هنوز فقط پذیرفته شده اونم چی بگم ..خودش کاراموز نوشته ..تا دیروز مجری امروز با سفارش شده عضو مرکز بهداشت …اونوقت ما هنوز ۸ ماه که بلاتکلیف معلق تو اسمان و زمینیم با این قوانین دست وپاگیر …خب وقتی مرکز بهداشت دولتیه چطور مرکز اینا رو هضم میکنه؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا