اخبار

جلسه بازپرسی پرونده توماج صالحی در دادسرای اصفهان برگزار شد

وکلاپرس- امیر رئیسیان وکیل مدافع توماج صالحی خواننده ی رپ که در جریان اعتراضات اخیر دستگیر شده بود از برگزاری جلسه بازپرسی پرونده موکلش خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، طبق گفته ی وکیل رئیسیان این جلسه امروز صبح مورخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دادگاه اصفهان و بدون حضور موکلش و از طریق ویدیو کنفرانس انجام شده است.

پیش از این وکیل رئیسیان در گزارشی از آخرین وضعیت این پرونده از وضعیت بازپرسی این پرونده و تاخیرات فروان انتقاد کرده و گفته بود: پرونده به علت نقض تحقیقات از دادگاه به دادسرا برگشته و بیش از یک ماه است که دادسرا نسبت به دستور دادگاه اقدامی انجام نداده است.

بیشتر بخوانید:

وکیل امیر رئیسیان از جزئیات جلسه امروز دادگاه توماج صالحی در حساب توئیترش نوشت:

جلسه بازپرسی پرونده توماج صالحی در دادسرای اصفهان امروز صبح برگزار شد. توماج از طریق ویدیوکنفرانس در جلسه شرکت داشت و با حضور وکلا به سوالات بازپرس پرونده پاسخ داد. امیدواریم با رفع شدن نقائص تحقیقات، پرونده هرچه سریعتر برای رسیدگی بدوی به دادگاه ارسال شود.

طبق گفته های وکیل مدافع توماج اتهامات وی در این پرونده عبارتند از: اولین اتهام، افساد فی الارض، موضوع ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی است. اتهام دوم ناظر به ماده ۵۰۰ قانون مجازات و تبلیغ علیه نظام است. اتهام سوم، همکاری با دولت متخاصم موضوع ماده ۵۰۸ قانون مجازات است. اتهام چهارم، موضوع ماده ۵۱۲ قانون مجازات و مربوط به دعوت مردم به کشتار و اغتشاش است. اتهام آخر او هم، موضوع ماده ۵۱۴ قانون مجازات و مربوط به توهین به رهبری است.»

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا