اخبار آزمون هاویژه

تمام وکلای کانون وکلای همدان دارای صلاحیت مذکور در تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری هستند

وکلاپرس ـ رئیس کانون وکلای همدان اعلام کرد همه وکلای کانون وکلای دادگستری همدان دارای صلاحیت مذکور در تبصره ماده ۴۸ قانون آیین دادرسی کیفری هستند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری همدان، دکتر مهدی غلامی جلال رئیس این کانون راجع به صحبت های معاون اول قوه قضاییه در خصوص دعوت از کانون ها جهت معرفی وکلای مورد تایید آن قوه در اجرای تبصره ماده ۴۸ آیین دادرسی کیفری گفت: بنابر رویکرد کانون وکلای دادگستری همدان تمام وکلایی که در این کانون عضو بوده و منعی برای اشتغال در زمینه وکالت ندارند، دارای صلاحیت وکالت در جرایم مورد اشاره در آن تبصره هستند که در همین راستا در سال های قبل در پاسخ به استعلام قوه قضاییه لیست تمامی وکلای این کانون به سازمان قضایی نیروهای مسلح و دادگستری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه مکاتبات اداری رویه خاص خود را دارد، افزود: در حال حاضر با وجود صحبت های معاون قوه قضاییه عملاً هیچگونه مکاتبه‌ای در این خصوص با کانون صورت نگرفته که در صورت مکاتبه مجدد، همچنان همه وکلای این کانون به عنوان وکلای مورد تایید معرفی خواهند شد.

دکتر غلامی جلال نقدهای علمی و حقوقی مختلفی را به این تبصره وارد دانست و گفت: با این حال تا هنگامی که این قانون برقرار است ما مکلف به رعایت آن هستیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا