اخبار کانون هاویژه

تعیین ظرفیت ۶۵ نفری کانون وکلای لرستان در آزمون وکالت ۱۴۰۰

وکلاپرس- کمیسیون تبصره ماده یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری ظرفیت کانون وکلای لرستان در آزمون وکالت ۱۴۰۰ را ۶۵ تعیین کرد.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس اعلام روابط عمومی کانون وکلای لرستان، ظرفیت این کانون برای آزمون وکالت ۱۴۰۰ تعداد ۶۵ نفر تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

طبق اطلاعیه منتشر شده از روابط عمومی کانون وکلای لرستان با تشکیل کمیسیون موضوع تبصره ماده یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری، ظرفیت کارآموزان این کانون برای آزمون وکالت ۱۴۰۰، ۶۵ نفر تعیین شد که تعداد ۱۸ نفر آن ها در سهمیه ایثارگران پذیرفته خواهند شد.

متن کامل اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای لرستان را در ادامه بخوانید:

اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای لرستان

به تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۷ کمیسیون موضوع تبصره ماده یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری با حضور رئیس محترم کل  دادگستری، ریاست محترم دادگاه انقلاب اسلامی و رئیس کانون وکلای دادگستری استان لرستان به منظور تعیین تعداد کارآموزان وکالت برای کانون وکلای لرستان در سال ۱۴۰۰ تشکیل گردید.

پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید در سال ۱۴۰۰ تعداد ۶۵ نفر کارآموز از طریق آزمون سراسری پذیرفته شوند. از این تعداد ۳۰ درصد به ایثارگران گرامی به شرط کسب نصاب علمی اختصاص می یابد.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری لرستان

گفتنی است ظرفیت کانون وکلای دادگستری لرستان در آزمون وکالت سال ۹۹ که در پیست و پنجم تیر ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد، ۵۰ نفر تعیین شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا