یادداشت

برترین استارت آپ های حقوقی در سال ۲۰۲۴

وکلاپرس- فناوری حقوقی به سرعت به تغییر رویه قانون ادامه می دهد و استارت آپ های فناوری حقوقی امروزی نوید نوآوری بیشتری را برای شرکت های حقوقی می دهند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از سایت Clio، فناوری در حوزه حقوق برای فعالیت اکثر شرکت های حقوقی موفق پایه و اساس شده است. در واقع، گزارش روندهای قانونی ۲۰۲۳ نشان داد که شرکت‌هایی که درآمد خوبی دارند، احتمالاً از فناوری برای کارهایی مانند صورت‌حساب و حسابداری، ارتباطات با مشتری و مدیریت اسناد استفاده می‌کنند. همزمان، استارت‌آپ‌های حقوقی در حال یافتن راه‌های خلاقانه‌تر و پیشرفته‌تر برای نوآوری هستند.

به زبان ساده بهترین استارت‌آپ‌های فناوری حقوقی به دنبال ایجاد راه‌های جدید برای خودکارسازی، دیجیتالی کردن و ساده‌سازی گردش‌های کاری و وظایف قانونی هستند.

بیشتر بخوانید:

چرا استارت آپ های حقوقی در حال تغییر هستند؟

فناوری حقوقی نوعی فناوری است که به وکلا و شرکت های حقوقی کمک می کند کارآمدتر کار کنند. ازجمله فواید فناوری در عرصه حقوقی عبارتند از:

  • بهبود بهره وری و کارایی کلی با وظایفی مانند صورتحساب، مدیریت اداری، ایجاد و مدیریت اسناد و تحقیقات حقوقی و…
  • صرفه جویی در زمان و کمک به بهبود تعادل بین کار و زندگی
  • ساده سازی ارتباطات

استارت‌آپ‌های حقوقی می‌توانند به روش‌های مختلف به ساده‌سازی فرآیندهای قانونی کمک کنند، از جمله:

  • اتوماسیون: کارهای تکراری را می‌توان سریع‌تر، آسان‌تر و با احتمال خطای کمتری تکمیل کرد.
  • هوش مصنوعی (AI): ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی که توسط استارت‌آپ‌های قانونی ایجاد می‌شوند، می‌توانند وظایف قانونی مانند تحقیقات حقوقی، بررسی اسناد و موارد دیگر را ساده‌تر کنند.
  • خدمات مشتری: ابزارها می‌توانند ارتباط را آسان‌تر کنند (مانند پورتال‌های مدیریت پرونده یا ابزارهای امن به اشتراک‌گذاری اسناد)، که تجربه مشتری از مشتریان قانونی را بهبود می‌بخشد.
  • فرآیندهای دادگاه: از ساده سازی گزارش دادگاه تا تشکیل پرونده الکترونیکی و…
بیشتر بخوانید:

برترین استارت آپ های حقوقی ۲۰۲۴

MotaWord

MotaWord به وکلا کمک می کند تا بتوانند با ترجمه اسناد به زبان های مختلف، آنها را بررسی کنند. این سایت خدمات ترجمه بدون خطا، با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را برای شرکت های حقوقی ارائه می دهد.

CollBox

CollBox به خودکارسازی حساب های دریافتنی برای شرکت های حقوقی کمک می کند، پرداخت به موقع را تضمین می کند و به وکلا اجازه می دهد تا بر ارائه بهترین خدمات برای مشتری تمرکز کنند.

CollBox با ادغام با سیستم حسابداری یا صورتحساب، زمان سررسید شدن صورتحساب ها را یادآوری می‌کند و می تواند با کاهش نیاز به استخدام کارمندان، در هزینه‌ها صرفه جویی کند.

Vaultie

Vaultie برای محافظت از زمان، پول و شهرت حقوقی وکلا در برابر تهدید فزاینده کلاهبرداری کار می کند. مجموعه ابزارهای آنها، از جمله تأیید هویت و ذخیره اسناد ایمن، به وکلا برای ایجاد اعتماد ایجاد و تایید اعتبارنامه ها کمک می‌کند.

از طریق این سایت وکلا و اشخاص می‌توانند با احراز هویت خودشان نسبت به تبادل اسناد و قراردادها در محیطی امن اقدام کنند.

Fidu

Fidu به شرکت‌های حقوقی کمک می‌کند از ساختار صورت‌حساب ساعتی به مدلی مبتنی بر اشتراک تغییر کنند. این سایت تیم‌های حقوقی را قادر می‌سازد تا از ارائه خدمات یک به یک به رویکرد کارآمدتر یک به چند تبدیل شوند. اتوماسیون گسترده Fidu، با ایجاد محتواهای قابل تنظیم، پیام‌های منظم، فرم‌های قدرتمند، اسناد تولید شده، و موارد دیگر کمک می‌کند همه امور به صورت یکپارچه و منظم اجرا شوند.

بیشتر بخوانید

AltFee

AltFee شرکت‌های حقوقی را به ابزارهایی مجهز می‌کند تا رویکرد مشتری‌محور در قیمت‌گذاری را اتخاذ کنند. این پلتفرم با تطبیق هزینه ها و ارزش ارائه شده، سبب می‌شود مشتریان از هزینه اولیه اطمینان داشته باشند.

Gavel

Gavel دسترسی به خدمات حقوقی را جهانی می‌کند و به وکلای دادگستری اجازه می‌دهد خدمات حقوقی مجزا و مقرون به صرفه را ارائه دهند. با ارائه مدل‌های کسب‌وکار جایگزین، شرکت‌های حقوقی و سایر شرکت‌های خدمات حقوقی می‌توانند قیمت‌ها را کاهش داده و به پایگاه کاربری گسترده‌تری دست یابند.

Hona

Hona در حال ایجاد یک هاب مرکزی برای تمام تعاملات مشتری است. این نرم افزار به طور خودکار مشتریان را آموزش می دهد و به روز می کند، و به وکلا اجازه می دهد برای برنده شدن در پرونده خود وقت بگذارند و در عین حال تجربه ای را به مشتریان ارائه می دهد که شرکت ها را متمایز می کند.

مشتریان در پلتفرم Hona می‌توانند از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند و به‌روزرسانی‌های خودکار برای مشتریان ارسال می‌شود، هونا به طور یکپارچه به وظایف متصل می شود به طوری که وقتی یک وکیل کار مرتبط را در مورد موضوعی انجام می دهد، مشتری به طور خودکار از پیشرفت موضوع خود مطلع می شود.

Kolleno

Kolleno پلتفرم عملیات مالی در مشاغل و شرکت های حقوقی را با ساده سازی جمع آوری، دریافت و تطبیق پرداخت ها ساده می کند. ماموریت آنها هدایت حوزه حقوقی به سمت آینده ای است که کارآمدتر، مشتری محور و داده محور باشد. این پلتفرم گردش کار خودکار ایجاد می‌کند و با سیستم های مالی و حسابداری موجود یکپارچه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا