اخبار

بازداشت وکیل قلابی با کلت کمری در لارستان استان فارس

وکلاپرس- فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری کلاهبرداری تحت عنوان وکیل در امور اداری، بانکی و قضائی در این شهرستان استان فارس خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از رکنا، سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری یک وکیل قلابی که مدعی بوده در امورات قضائی، اداری و بانکی دارای نفوذ زیادی است، خبر داد.

سیدمحمد یوسفی در این باره بیان کرد: برابر گزارشات واصله، شخصی خود را به عنوان وکیل معرفی کرده و مدعی است در امورات قضائی، اداری و بانکی دارای نفوذ زیادی است و هرگونه اقدام قضائی را به نتیجه مثبت می‌رساند، که بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

ببشتر بخوانید:

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش به همراه مدارک جعلی و یک قبضه اسلحه کلت کمری در اطراف شهر لارستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۰ فقره کلاهبرداری اقرار کرد، تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

منبع: رکنا

‫۲ دیدگاه ها

  1. عجب عجب، یکی را این طوری می گیرند و من مشابه این فرد را سالها قبل پیگیر شدم که مدعی وکالت بود و کلاهبرداری می کرد، فکر می کنید کدام فرد از کانون وکلای شهرمان مدافع او شده بود؟ قطعا حدس هم نخواهید زد، در واقع او را هم باید می گرفتند دستگیر می کردند، بعد یک فرد با سمت بالای کانون حتی بخاطر او مرا تهدید کرد

  2. به وکلا اجازه تبلیغ ندهید از این بدتر هم خواهد شد ، هر کسی به هوای پول به خودش اجازه خواهد داد هرکاری را بکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا