گفت و گوویژه

اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل وکیل جعفرآقایی ۱۲ آذرماه برگزار خواهد شد

وکلاپرس- وکیل رسول کوهپایه زاده درخصوص آخرین وضعیت پرونده قتل وکیل محمودرضا جعفرآقایی گفت: اولین جلسه رسیدگی به این پرونده ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، مرحوم محمودرضا جعفر آقایی وکیل شاهرودی بامداد روز ۱۷ مرداد (بامداد روز عاشورا) ۱۴۰۱ در حضور همسر و فرزندش با شلیک گلوله به قتل رسید.

یکم آبان ماه امسال رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور قرار جلب به دادرسی برای هشت نفر در این پرونده خبر داد.

برگزاری اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل وکیل جعفرآقایی در آذرماه

وکیل رسول کوهپایه زاده (وکیل اولیای دم مرحوم جعفرآقایی) در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص آخرین وضعیت پرونده این وکیل مقتول گفت: اولین جلسه رسیدگی به این پرونده ۱۲ آذرماه در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه وقت رسیدگی تنها بعد از ۴۰ روز از صدور کیفرخواست و بلافاصله پس از رعایت انجام تشریفات و مواعد قانونی برگزار می گردد و هیچ موجبی جهت اطاله دادرسی وجود ندارد، از این حیث از مسئولین قضایی سپاسگزاریم.

بیشتر بخوانید:

پنج نفر از افرادی که در این باند حضور داشتند محاکمه خواهند شد

او افزود: پنج نفر از افرادی که در این باند حضور داشتند و با توطئه و نقشه قبلی و طی عملیات پیچیده و برنامه ریزی مرتکب قتل شدند، محاکمه خواهند شد.

کوهپایه زاده در پایان با اشاره به خواسته اولیای دم افزود: انتظار به حق اولیای دم این است که آمر و مسبب اصلی قتل که با اجیر نمودن اشخاص و پرداخت وجه سبب اصلی وقوع جنایت بوده است، مطابق قوانین به اشد مجازات محکوم گردد تا مجازات بازدارنده ای برای این افراد باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا