اخبار کانون ها

افزوده شدن ستون خالی «علنی» به جدول دستور جلسات، خروجی کانون وکلای دادگستری خراسان در زمینه شفافیت!

وکلاپرس- هیئت مدیره دوره دوازدهم کانون وکلای دادگستری خراسان که با شعار شفافیت آغاز به کار کرده بود، از مجموع ۸ جلسه برگزار شده هیئت مدیره، تنها ۳ جلسه را به طور ناقص به صورت علنی برگزار و دستور جلسات ۴ جلسه متوالی اخیر را غیرعلنی اعلام کرده است.

به گزارش وکلاپرس، دوازدهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان (رضوی-جنوبی) روز نهم دی ماه ۱۴۰۲، آغاز به کار کرد که در این جلسه وکیل حسن حسن زاده به عنوان رئیس و وکیل محمد مهدی جوقه سالار به عنوان نائب رئیس این کانون انتخاب شدند.

از زمان آغاز به کار هیئت مدیره جدید کانون وکلای دادگستری خراسان تا کنون ۸ جلسه برگزار شده است که بر اساس دستور جلسات منتشره در وب سایت این کانون، تنها سه جلسه اول به طور ناقص به صورت علنی برگزار شده است.

از جمله دستورهای جلسه هشتم هیئت مدیره «بررسی دستورالعمل پیشنهادی ماده ۱۶۱ آیین‌نامه»، «بررسی و تصویب قرارداد نگهداری و پشتیبانی سیستم های کنترل تردد در مجتمع های قضایی» و «بررسی و اظهار نظر در خصوصی پیشنهادات دو تن از اعضای هیئت مدیره» بودند که به طور غیرعلنی مطرح شدند.

بیشتر بخوانید:

 پایگاه خبری وکلاپرس، جهت ارتقای شفافیت و مشارکت در کانون های وکلای دادگستری آماده دریافت و انتشار اخبار و گزارشات از اقدامات و پیشرفت های کانون های وکلا در این زمینه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا