اخبار دولت

ادارات و دستگاه‌های دولتی استان فارس تا پایان سال ۱۴۰۱ روزهای پنج‌شنبه تعطیل خواهند بود

وکلاپرس- با موافقت استاندار فارس فعالیت کلیه دستگاههای دولتی و موسسات عمومی در روزهای پنجشنبه تا پایان سال ۱۴۰۱ تعطیل اعلام شد.

به گزارش وکلاپرس، استاندار فارس با تعطیلی روزهای پنج‌شنبه ادارات و کاهش ساعت کاری با استفاده از دورکاری در این استان موافقت کرد.

بر این اساس فعالیت کلیه دستگاههای دولتی و موسسات عمومی استان فارس در روزهای پنجشنبه تا پایان سال ۱۴۰۱ تعطیل خواهد بود و زیر مجموعه های تابعه موظفند این کسری ساعت کار را از طریق دورکاری جبران کنند.

بیشتر بخوانید:

متن نامه ابلاغ شده به شرح زیر است:

اعضاء محترم شورای اداری استان

سلام علیکم

ضمن عرض تبریک بمناسبت حلول ماه ربیع الاول، پیرو نامه شماره ص ۱۴۰۱/۲۸۸۴۸/۶۰/۵۶ مورخ ۳۱/۶/۱۴۰۱ در خصوص ادامه تعطیلی پنجشنبه ها به اطلاع میرساند، با عنایت به موافقت جناب آقای دکتر ایمانیه استاندار محترم، فعالیت کلیه دستگاههای دولتی و موسسات عمومی در روزهای پنجشنبه تا پایان سال ۱۴۰۱ تعطیل اعلام می گردد.

ضمناً ساعات کار ادارات از روز شنبه مورخ ۹/۷/۱۴۰۱ به شرح ذیل می باشد: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۳۰/۷ الی ۳۰/۱۵

ضمنا کلیه مدیران محترم دستگاههای اجرایی موظفند ترتیبی اتخاذ تا همکاران محترم کسری ساعت کار ۴۴ ساعت در هفته را بصورت دورکاری یا شیوه های دیگر جبران نمایند.

” همچنین بیمارستانها، بانک ها، مراکز امدادی، درمانی و بهداشتی، بخشهای عملیاتی و دارای نوبت کاری، اورژانس، آتش نشانی، و خدمات امداد جاده ای و مراکز انتظامی طبق روال قبل ارائه خدمات می نمایند “

تعطیلی روزهای پنج‌شنبه ادارات و کاهش ساعت کاری با استفاده از دورکاری در استان فارس
تعطیلی روزهای پنج‌شنبه ادارات و کاهش ساعت کاری با استفاده از دورکاری در استان فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا