اخبار

انتشار گزارش‌هایی از اخراج وکیل عباسقلی انصاری از دانشگاه آزاد تاکستان

وکلاپرس– بر اساس گزارش‌های واصله وکیل عباسقلی انصاری، هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان، از این دانشگاه اخراج و از ورود وی به دانشگاه ممنوعیت به عمل آورده شده است.

به گزارش وکلاپرس، براساس اطلاعات واصله، دکتر عباسقلی انصاری، عضو مرکز وکلای قوه قضاییه و هیات علمی دانشگاه آزاد تاکستان، از این دانشگاه اخراج شده است.

بیشتر بخوانید:

عباسقلی انصاری، دانش‌آموخته دکتری حقوق جزا و جرم‌شناسی و از فعالین سیاسی و اجتماعی است. براساس شنیده‌ها، اخراج این وکیل دادگستری در ترم جدید دانشگاه صورت گرفته است.

یک منبع آگاه درخصوص جزییات این ماجرا به وکلاپرس گفت: این استاد دانشگاه اخیرا برای ورود به دفتر خود در دانشگاه مراجعه کرده بود و پس از ورود به دانشگاه مطلع شده است که به دستور یکی از مقامات این دانشگاه ممنوع‌الورود شده است.

بیشتر بخوانید:

این منبع خبری ادامه داد: در همین راستا نگهبانی که از ورود عباسقلی انصاری به دانشگاه ممانعت نکرده بود نیز توبیخ شده است.

او با اشاره به اینکه خبر اخراج این استاد به او اعلام نشده بود، گفت: علی‌رغم اعتراضات اساتید و دانشجویان در واکنش به این مسئله، دکتر انصاری دانشگاه را ترک کرد تا تنش ایجاد نشود.

‫۳ دیدگاه ها

  1. اخراج دکتر انصاری از دانشگاه آزاد تاکستان به ضرر دانشگاه آزاد تاکستان به خصوص دانشکده ی حقوق می‌باشد و بنده به جرأت می‌توانم بگویم که دانشگاه آزاد تاکستان هیچوقت رنگ استادی به باسوادی دکتر انصاری نخواهد دید

  2. بنده به جرات میتوانم بگویم که کم و بیش از برنامه‌هایی که اگر دکتر انصاری رییس دانشگاه آزاد تاکستان میشدن مطلع بودم چون شش سال در دفتر وکالت ایشان کار کردم.ایشان میگفتند که اگر به این سمت برگزیده میشدم جوری طراز و رتبه ی این دانشگاه آزاد رو بالا میبردم که جزو دانشگاه های برتر کشور شناخته میشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا