ویژه

اجرای حکم قصاص نفس قاتل وکیل محمودرضا جعفرآقایی

وکلاپرس- رئیس کل دادگستری استان سمنان اعلام کرد: حکم قصاص نفس پرونده قاتل مرحوم محمود رضا جعفر آقایی صبح امروز در ملاء‌ عام و در شهرستان شاهرود اجرا شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از خبرگزاری میزان پلاس، قاتل مرحوم محمود رضا جعفر آقایی که به موجب دادنامه قطعی صادره از شعبه ۴۹ دیوان عالی کشور به جرم قتل عمدی از طریق تیر اندازی با سلاح شکاری به قصاص نفس در ملاء عام محکوم شده بود، صبح امروز ۵ شهریورماه قصاص شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان، اعلام کرد: حکم قصاص نفس پرونده قاتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی صبح امروز در ملاء‌ عام و در شهرستان شاهرود اجرا شد. حکم پرونده پس از طی تشریفات قانونی صبح امروز به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است مرحوم محمودرضا جعفر آقایی  ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ در شهرستان شاهرود در حضور پسر پنج ساله و همسرش مورد سوقصد با سلاح گرم قرار گرفت و به قتل رسید.

یکم آبان ماه ۱۴۰۲ رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور قرار جلب به دادرسی برای هشت نفر در این پرونده خبر داد و اولین جلسه رسیدگی به این پرونده نیز ۱۲ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد. براساس احکام صادرشده، مباشر به قصاص و معاون در قتل نیز به تحمل ۲۵سال حبس محکوم شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا