اخبار کانون ها

آدرس و شماره تماس کانون وکلای دادگستری هرمزگان

وکلاپرس- آدرس و شماره تماس رسمی کانون وکلای دادگستری هرمزگان پس از حواشی های زیاد در تشکیل این کانون و انتخابات هیات مدیره در سایت این نهاد اعلام شد.

به گزارش وکلاپرس  نتایج اولیه انتخابات کانون وکلای دادگستری هرمزگان (در شرف تأسیس) که پنجشنبه (۱۴۰۰/۱۰/۲۳) با رقابت ۱۸ نامزد برگزار شده بود، سه روز پس از برگزاری انتخابات توسط روابط کانون وکلای دادگستری مرکز منتشر شد.

اما این انتخابات با انصراف ۱۵ نامزد و منتخب انتخابات این کانون همراه شد و با این وجود در روزهای پایانی سال ۱۴۰۰ با هیئت مدیره ۳ نفره فعالیت خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

و در نهایت در همایش چهل و چهارم اسکودا در همدان مورخ ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ با عضویت کانون وکلای تازه تأسیس هرمزگان در اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران موافقت شد.

آدرس و شماره تماس کانون وکلای دادگستری هرمزگان

اگر چه پیش از این از طریق کانون وکلای مرکز آدرس موقتی برای کانون وکلای هرمزگان اعلام شده بود، اما با راه اندازی وب سایت رسمی این کانون به نشانی hormozganbar.com آدرس دائمی کانون تعیین شده است.

همچنین وب سایت این کانون دارای نواقصی نیز هست و اعضای هیات مدیره در آن اعلام نشده است و اکثر صفحات آن خالی و بدون محتوا است.

راه های ارتباطی اعلامی با کانون وکلای دادگستری هرمزگان به شرح زیر است:

آدرس : بندرعباس ،گلشهر جنوبی – حد فاصل میدان پرستار و میدان ۹ دی- ساختمان کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان

🔻کد پستی :
۷۹۱۶۸۴۶۸۹۶

🔻شماره تماس:
۰۷۶۳۳۶۳۵۳۳۳- ۰۷۶۳۳۶۳۵۲۹۷ –
۰۷۶۳۳۶۳۵۲۹۸- ۰۷۶۳۳۶۳۵۲۹۵ – ۰۷۶۳۳۶۳۵۳۲۰-۰۷۶۳۳۶۳۵۳۱۷

🔻فکس :
۰۷۶۳۳۶۳۵۳۶۴

کد پستی: ۷۹۱۶۷۸۶۸۸۲

 

تکمیلی:

جابه جایی ساختمان کانون وکلای هرمزگان

نشانی کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان تغییر یافت:

به اطلاع کلیه وکلا و کارآموزان محترم می رساند، نشانی کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان به:

بندرعباس – گلهشرجنوبی – بلوار امامت – بلوار ۱۲ فروردین (حد فاصل میدان پرستار و ۹ دی) – ساختمان کانون وکلای دادگستری استان هرمزگان و کد پستی ۷۹۱۶۸۴۶۸۹۶ تغییر یافت.

‫۷ دیدگاه ها

  1. با سلام و احترام
    اینجانب جهت تمدید پروانه با مشکلی که خودم هم اطلاع ندارم چه چیزی هست مواجه هستم ظاهرا سیستم شما هنوز نواقصی دارد و برای شروع کار آماده نبوده و متاسفانه هیچ راه ارتباطی با کانون هرمزگان نیز وجود ندارد، با شماره موبایلی که درج شده مطلقاً امکان تماس وجود ندارد، و با توجه به اینکه فعلابرای اینجانب امکان حضور در بندرعباس مقدور نیست با مشکل تمدید پروانه مواجه هستم. لطفا شماره تماسی جهت برقراری ارتباط با واحد تمدید پروانه و سرکار خانم شیوا پرهمت اعلام بفرمایید.
    با سپاس

    1. سلام
      با توجه به پرداخت هزینه ها، پروانه من تمدید نشده و برای ادامه کار پرونده ها م به مشکل برخوردم، تلفن هم که اصلا پاسخگو نیستید.
      نمیشه که تلفنی گذاشتید که جواب نمیده، من کیش هستم و امکان رفت و آمد به سختی هست،
      لطفا اقدام نمایید
      با تشکر

  2. با سلام آدرس و شماره تماس کانون هرمزگان در سایت ایشان اعلام شده
    آدرس : بندرعباس ،خیابان امام خمینی ، شهر نمایش ،روبه روی پمپ بنزین عوض پور ، جنب بانک ملت ،ساختمان ترنج ، طبقه دوم ، واحد ۱

    کد پستی : ۷۹۱۶۷۸۶۸۸۲

    شماره تماس: ۰۷۶۳۳۳۳۹۳۰۶ – ۰۷۶۳۳۳۳۹۳۰۷ – ۰۷۶۳۳۳۳۹۳۰۸

    فکس : ۰۷۶۳۳۳۳۱۸۴۰

  3. با عرض سلام وخسته نباشید تلفنی که در سایت اعلام شده پاسخگو نمی باشد واطلاع رسانی ها کامل وگویا نیست و این امر برای کارآموزان و وکلایی که ساکن هرمزگان نیستند باعث بروز مشکلاتی می شود.
    لطفا شماره های دیگری از کانون نیز در دسترس قرار دهید و صفحه های سایت را بروز رسانی کنید . متشکرم

      1. سلام وقتتون بخیر با کانون تماس گرفتم جهت پیگیری درخواست تمدید کارآموزی و غیبت موجه که فرمودید درحال اسباب کشی هستید و هفته دیگه تماس بگیرید و پرسیدم شماره تماس تغییر نمیکنه گفتید نه تغییر نمی کنه اما متاسفانه چندبار تماس گرفتم و کسی پاسخگونیست و ضمن اینکه پیام شرکت کارآموزان در کارگاه برای ۱۰خرداد اومده که لینک شرکت در کارگاه به صورت مجازی ندادید و قرار شد متعاقبا اطلاع رسانی بشود که باز تا امروز ۹خرداد ، اطلاع رسانی نشده است …متاسفانه خدمات کانون بسیار ضعیفه و الان باز با کانون تماس گرفتم کسی پاسخگو نیست!!!الاان نه بلیط گیرم میاد و هم اینکه مجدد غیبت میخورم؟!؟!؟!

        1. تو سایت خود کانون هرمزگان اطلاعیه مبنی بر آدرس جدید ارائه شده و ما هم در سایت وکلاپرس به روز رسانی کردیم ولی تلفنی جدیدی اعلام نکردند.
          میتونید از طریق اینستاگرامشون باهاشون در ارتباط باشید: hormozgan_bar_association2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا