گفت و گو

آخرین پیگیری‌های کانون وکلای همدان درخصوص پرونده وکیل مهدی روزبهانی

وکلاپرس- رییس کانون وکلای همدان به تشریح آخرین پیگیری های این کانون در ماجرای سوءقصد به وکیل مهدی روزبهانی پرداخت و از ارجاع پیگیری این اتفاق به کانون وکلای همدان گفت.

به گزارش وکلاپرس، مهدی روزبهانی، عضو کانون وکلای دادگستری همدان، اواخر ۲۵ دی ماه امسال در تهران توسط موکلش مورد اصابت چندین ضربه چاقو به ناحیه پا و کف دست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

این وکیل دادگستری در پاسخ به میزان حمایت کانون وکلای دادگستری همدان از وی گفته بود متاسفانه این کانون هیچ گونه حمایتی نکرده است و پاسخگوی تماس ها و پیام ها نیز نیست.

پیگیری موضوع توسط کانون همدان به صورت تلفنی

وکیل مهدی غلامی جلال، رییس کانون وکلای دادگستری همدان، در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص حمایت های صورت گرفته از وکیل زیر محموعه این کانون عنوان کرد: باتوجه به اینکه آقای روزبهانی تاکنون به طور کتبی به ما اطلاعی نداده که جزئیات ماجرا چه بوده است و به صورت تلفنی مسئله را مطرح کرد، ما هم به صورت تلفنی موضوع را پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: از طریق کانون وکلای دادگستری مرکز یک وکیل معاضدتی به وی معرفی شده است. از آنجا که موکل خود این وکیل با وی به مشکل برخورده است، خیلی نمی توانیم به موضوع ورود کنیم.

هرجا اتفاقی بیفتد از کانون همان محل وقوع حادثه کمک می گیریم

رییس کانون وکلای دادگستری همدان عنوان کرد: باتوجه به اینکه حادثه در تهران رخ داده است، ما تنها کاری که می توانستیم انجام دهیم، معرفی وکیل مستقر در تهران بود که از طریق همکاری بین کانون ها صورت گرفت. طبیعی است که هرجا اتفاقی بیفتد از کانون همان محل کمک بگیریم.

شماره تماس دکتر مالکی و وکیل محمد شیوایی در اختیار وکیل روزبهانی قرار گرفته است

او با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده گفت: دکتر جلیل مالکی (رییس کانون وکلای دادگستری مرکز) در جریان پیگیری کانون همدان بوده است؛ از زمانی که مطلع شدم، شماره تماس دکتر مالکی و وکیل محمد شیوایی (دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای دادگستری مرکز) را به آقای روزبهانی دادم اما در جریان نیستم که پیگیری های کانون وکلای مرکز به چه نتیجه ای منجر شده است. به نظر می رسد خود آقای روزبهانی پیگیری جدی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا