اخبار کانون هاویژه

گزارش فرشید فرحناکیان از دیدار شنبه منتخبین انتخابات کانون مرکز با قضات دادگاه انتظامی قضات

وکلاپرس- وکیل فرشید فرحناکیان در گفت و گو با تنویر گزارشی از دیدار شنبه منتخبین انتخابات کانون مرکز با مسئولین دادگاه عالی انتظامی قضات ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل فرشید فرحناکیان که اظهارنظرهای اخیرش درباره آیین‌نامه جدید لایحه استقلال حاشیه ساز شده است، تقریر خود از نتیجه دیدار با قضات دادگاه عالی انتظامی قضات درباره آیین نامه لایحه استقلال مصوب ۱۴۰۰ رئیس قوه قضائیه را بیان کرد.

بیشتر بخوانید:

دکتر فرحناکیان در گفت و گو با رسانه تنویر درباره جلسه روز شنبه با شعبه یک دادگاه انتظامی قضات اعلام کرده است:

۱) مرجع عالی قضائی با احترام و تشریفات کامل، پذیرای منتخبین به مدت ۳ ساعت بودند.

۲) مرجع عالی قضائی در ازای پذیرش اجرای آیین نامه ۱۴۰۰ در قالب مصوبه هئیت مدیره ۳۲، قول همکاری کامل جهت کمک به اصلاح این آیین نامه ابلاغی ریاست محترم قوه قضائیه را دادند.

۳) تعدادی از منتخبین به تبیین مواضع انتقادی خود نسبت به رای اصداری مرجع عالی قضائی و آیین نامه ۱۴۰۰ و پرداختند که قضات محترم شعبه یکم دادگاه عالی انتظامی قضات با صبر و حوصله به تمامی آنها گوش و حتی المقدور پاسخ دادند.

۴) تعدادی از منتخبین به تبیین برداشت خود از استقلال کانون وکلا و وکیل هم تراز و هم سو با جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

۵) این فقیر از برداشت این منتخبین از استقلال کانون وکلا و وکیل همتراز و و همسو با جمهوری اسلامی ایران تعجب کردم؛ زیرا همانند سایر همکاران برداشت متفاوتی از تلقی آنها در این رابطه داشتم.

۶) در آخر مرجع عالی انتظامی در پاسخ بدین پرسش فقیر، مصوبه هئیت مدیره ۳۲ مبنی بر پذیرش اجرای آیین نامه ۱۴۰۰ را با امضای اکثریت اعضای اصلی هیئت مدیره مقرر در این آیین نامه را معتبر دانستند؛

ولی البته تصریح کردند اعضای اصلی هئیت مدیره مخالف اجرای این آیین نامه را متخلف انتظامی و تحت پیگرد می دانند. والسلام…

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا