اخبار کانون هاویژه

واکسیناسیون وکلای دادگستری عضو کانون وکلای بوشهر از هفته آینده آغاز خواهد شد

وکلاپرس- وکیل عبد الصمد دولاح، رییس کانون وکلای بوشهر، از آغاز واکسیناسیون وکلای دادگستری در کانون مذکور از هفته آینده خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، دکتر عبد الصمد دولاح، رییس کانون وکلای بوشهر، اعلام کرد از هفته آینده واکسیانسیون وکلای دادگستری آغاز و همسران و خانواده هاى محترم وکلا نیز به زودى واکسینه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

متن کامل منتشر شده از سوی کانال تلگرامی کانون وکلای بوشهر در خصوص واکسیناسیو جامعه وکالت استان بوشهر را در ادامه بخوانید:

همکاران ارجمند، وکلای فرهیخته دادگستری

با سلام و احترام

واکسیناسیون جامعه وکالت از هفته آینده

با آرزوى سلامتى و تندرستى به استحضار میرساند: همانطوریکه به اطلاع رسانده بودیم از همان ابتدا با شیوع بیمارى کرونا، کانون وکلاى دادگسترى استان موضوع واکسن جامعه وکالت را در دستور کار قرارداده بود و پس از تبادل نظر با هیئت مدیره، اینجانب به نمایندگى از کانون به طور رسمى از طریق اسکودا و مدیریت پزشکى استان به جد آنرا پیگیرى نمودم و بعضا روزانه نظارت و توجه بر این امر صورت گرفت.

تا اینکه اکنون کار به نتیجه رسیده و از هفته آینده با مدیریت کانون واکسن جامعه وکالت آغاز و اقدام مى گردد. بایستى اضافه نمایم در زمان واکسن زدن به همکاران، حضور یک پزشک عمومى در کنار شخصى که امر واکسن را انجام مى دهد لازم و ضرورى مى باشد.

واکسینه شدن خانواده وکلا؛ در اسرع وقت

دراین خصوص نیز هماهنگى با پزشک صورت گرفته که مقررشد جناب نژادى (بازرس محترم) مانند همیشه هماهنگى و اقدامات لازم را در راین زمینه معمول داشته تا کاستى و تأخیرى رخ ندهد. جا دارد از جناب فراشبندى وکیل محترم دادگسترى که پیگیرى ادارى موضوع را بر عهده داشته اند تشکر نمایم.

بدون تردید جامعه وکالت استان، امعان نظر و اقدامات جناب دکتر کشمیرى ریاست محترم علوم پزشکى و معاونت محترم بهداشت دانشکده را ضمن تقدیر و تشکر ویژه فراموش نخواهد کرد. ناگفته نماند، در ادامه کانون تلاش مى کند همسران و خانواده هاى محترم همکاران نیز به زودى واکسینه شوند. سربلند باشید و الهام بخش قانون و عدالت بمانید.

عبدالصمددولاح – به نمایندگى از کانون و هیئت مدیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا