اخبار

دستگیری یک وکیل زن قلابی در بردسیر استان کرمان

وکلاپرس- فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر از دستگیری زنی که با معرفی خود به عنوان وکیل دیوان عالی کشور از شهروندان مبالغ زیادی را کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از صدا و سیما، زنی که خود را وکیل دیوان عالی کشور معرفی و با وعده کذب فروش خانه مصادره‌ای در زعفرانیه و جنت آباد تهران و برخی نقاط کرمان به تدریج مبالغ زیادی را ازشهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبرداری ۱۱ میلیاردی با وعده واگذاری اموال مصادره‌ای

منصور رمضان نژاد(فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر) درباره بازداشت این کلاهبردار متظاهر به وکالت گفت: گفت: خانمی که با همدستی یک زن دیگر بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال با وعده واگذاری اموال مصادره‌ای کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

سرهنگ منصور رمضان نژاد گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه یک خانم پس از آشنایی فامیلی و جلب اعتماد آنان، خود را وکیل دیوان عالی کشور معرفی و با وعده کذب فروش خانه مصادره‌ای در زعفرانیه و جنت آباد تهران و برخی نقاط کرمان به تدریج مبالغ زیادی را از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

دستگیری متهم در شهر بردسیر

وی افزود: در این رابطه ماموران طی تحقیقات اولیه به دست داشتن دو خانم در این کلاهبرداری پی برده و در ادامه با پیجویی‌های پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یکی از متهمان را در شهر بردسیر دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر تصریح کرد: این خانم در بازجویی‌های انجام شده به دریافت بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از اعضای چند خانواده با وعده واگذاری تدریجی زمین و خانه‌های مصادره‌ای گران قیمت در تهران و کرمان اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل دستگاه قضائی و از آن طریق روانه زندان شد که پیجویی‌های بعدی برای دستگیری دیگر متهم مرتبط با این کلاهبرداری و بازگشت وجوه مال باختگان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ”رمضان نژاد”در پایان یادآور شد: اعتماد نا به جای شهروندان به این دست افراد، آن هم با اینگونه وعده‌های فریبنده موضوعی است که باید به دقت مورد توجه همگان قرار گیرد تا در پی کسب منفعت زودهنگام و غیر اصولی، سرمایه یک عمر تلاش و زندگی خود را از دست ندهیم.

منبع: صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا