اخبارویژه

موضع گیری جعفر کوشا درباره حمله به سه روحانی در حرم امام رضا(ع)

وکلاپرس ـ دکتر جعفر کوشا در توییتی درباره حمله به سه روحانی در حرم امام رضا(ع) و شهادت یکی از این سه نفر، مسئولین امر و صاحبان رسانه را موضع گیری شتابزده بر حذر داشت.

به گزارش وکلاپرس، همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان سه طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) بافردی که هویت وی در دست بررسی است با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

به گفته برخی از خبرگزاری ها در حادثه سوءقصد به ۳ طلبه در حرم مطهر رضوی، متاسفانه یکی از سه طلبه مضروب به شهادت رسید و دو نفر در بخش مراقبت های ویژه (ICU) حضور دارند.

در همین زمینه دکتر جعفر کوشا، رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران، در توییتی ضمن اعلام تأسف نسبت به وقوع چنین رفتارهایی، گمانه‌زنی‌های شتابزده درباره این واقعه را موجب شکاف‌های اجتماعی دانست.

وی در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد:

لازم به ذکر است محمد حسین درودی، دادستان عمومی و انقلاب مشهد، روز گذشته راجع به پیگیری‌های صورت گرفته اعلام کرد: ۵ نفر در خصوص حادثه امروز حرم مطهر رضوی دستگیر شدند. یک نفر ضارب و ۴ نفر دیگر مظنون به همکاری با ضارب بودند. کار تحقیق در رابطه با حادثه امروز حرم مطهر رضوی توسط بازپرس ویژه قتل در حال پیگیری است؛ ضارب فردی با تبعه خارجی است، اطلاعات تکمیلی بعد از مشخص شدن موضوع ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا