اخبار

معضلی دیگر برای فدراسیون فوتبال: ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت ناشی از شکایتی مربوط به بازی با ونزوئلا

وکلاپرس- سخنگوی فدراسیون فوتبال از شکایت ونزوئلا به علت عدم اجرای تهعدات فدراسیون در دیدار دوستانه مقابل ایران و نزوئلا در چهار سال پیش خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایرنا، شرکتی که چهار سال پیش با فدراسیون فوتبال قراردادی برای برگزاری دیدار دوستانه مقابل ایران و نزوئلا در ابان ٩۶ داشت، ٣۶۵ هزار دلار قرارداد می بندد ولی این تعهدات از سمت فدراسیون وقت اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید: بیانیه وکلای فدراسیون فوتبال درباره رأی فیفا به نفع ویلموتس

۱۰۰ میلیارد تومان غرامت

طبق اعلام شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال این شکایت تازه اعلام وصول شده و بر اساس نرخ ارز در این روزها ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه این غرامت است.

 حسین شریفی اظهار داشت: زمانی که کارگروه وی ای آر در فدراسیون فوتبال تشکیل شد با بررسی های کارشناسانه در شهریور ماه رسما اعلام کردیم که برای ورود وی ای آر ۱۵ تا ۱۸ ماه زمان نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: توضیحات روابط عمومی باشگاه پیکان درمورد پرونده اریک باگناما و شخصی که از وی به عنوان وکیل دو طرف یاد می‌شود

وی درباره قرارداد حامی مالی در بخش داوری گفت: حداقل سه هزار بازی لیگ برتر را باید در نظر بگیریم که مبلغ قرارداد فدراسیون با حامی بسیار پایین و حدود ۳ میلیارد تومان بود و این قرارداد بعد از بحث های متفاوت چند برابر شد. در قرارداد جدید اصلاحات زیادی را قرار دادیم.

خسارت ۳۰۰ هزار یورویی دستیار ویلتموس

سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در قرارداد ویلموتس ۲  اتفاق دیگر افتاد و مسوولان وقت فدراسیون باید پاسخگو آن باشند. امروز(سه شنبه) ساعت ۱۱ صبح جلسه دادگاه مانوئل فررا دستیار ویلموتس را داریم و رای آن صادر می شود و وی هم تقاضای خسارت ۳۰۰ هزار یورویی کرد و تیم حقوقی فدراسیون فوتبال و وکلا تلاش می کنند تا این خسارت ها را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: تمام فکر ما معطوف به این ماجرا بوده تا اینکه خبر دیگری رسیده که ونزوئلا از فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: فدراسیون فوتبال از وکلای سوییسی در پرونده ویلموتس استفاده می‌کند

شریفی یادآور شد: از یک جایی به بعد هیچ کسی درخواست مصالحه را نمی دهد و در جریان آن نیستیم.  همان شرکت الان ادعای خسارت و شکایت بین المللی علیه فدراسیون فوتبال کرده که مبلغ آن ۳ و نیم میلیون یورو است. این شکایت تازه اعلام وصول شده و در جریان آن نبودیم. با پول امروز ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه این غرامت است.

پول این جریمه باید صرف بازی های دوستانه شود

وی افزود: تیم ملی فوتبال بازی دوستانه کرده اما بجای درآمدزایی، جریمه می شویم. پول این جریمه باید صرف بازی های دوستانه شود نه غرامت.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره قرداد با قطر گفت: وقتی بحث قرارداد فدراسیون با قطر مطرح شد، خیلی ها عنوان کردندکه این قرارداد تمدید شده است. آن دوستانی که ادعای تمدید دارند، قرارداد قبلی را نشان دهند. نسخه ای از آن در فدراسیون موجود نیست. در تفاهم جدید کمپ های تیم ملی کشورمان شامل بزرگسالان، امید و زنان به صورت رایگان و چهار کمپ تمرینی بعد از قطعی شدن صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی در قطر برگزار می شود.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا