اخبار کانون ها

درگذشت وکیل نرگس خرمی فرد در مشهد

بررسی ادعای برخی منابع مبنی بر ارتباط درگذشت وکیل خرمی فرد با حوادث اخیر

وکلاپرس– مدیران کانون وکلای دادگستری خراسان و سمنان نسبت به جزئیات درگذشت وکیل نرگس خرمی فرد در مشهد اظهار بی اطلاعی کردند.

به گزارش وکلاپرس، مدتی است درباره نحوه درگذشت وکیل نرگس خرمی فرد در شهر مشهد اخبار متفاوتی به گوش می رسد.

نرگس خرمی فرد بر اساس اطلاعات عمومی منتشر شده در سامانه آرامستان های مشهد در تاریخ ۱۱ آذر ۱۴۰۱ فوت کرده و در بلوک ۶۲ بهشت رضای مشهد دفن شده است.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار وکلاپرس مدیران کانون وکلای دادگستری خراسان و سمنان درباره جزئیات مربوط به نحوه درگذشت این وکیل دادگستری اظهار بی اطلاعی کردند.

وکیل خرمی فرد متولد سال ۱۳۶۹ پروانه وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری مرکز دریافت کرده بود و اخیرا حوزه اشتغال او به تبع تشکیل کانون وکلای دادگستری سمنان ذیل این کانون قرار گرفته بود ولی ظاهرا عملا در شهر مشهد مستقر و مشغول به فعالیت بوده است.

بیشتر بخوانید:

اظهار بی‌اطلاعی نایب‌ربیس کانون وکلای خراسان از مرگ وکیل خرمی

دکتر مجتبی زاهدیان، رئیس سابق کانون وکلای خراسان و عضو هیأت مدیره، در این خصوص اظهار کرد: کانون از این ماجرا بی‌اطلاع است و مسئله باید توسط کمیسیون حقوق بشر پیگیری شود.

علی‌رغم اظهار بی‌اطلاعی دکتر زاهدیان، یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره کانون وکلای خراسان در پاسخ به خبرنگار وکلاپرس گفت بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است همسر این وکیل دادگستری گفته بود، وی آبان ماه امسال بر اثر ایست قلبی فوت کرده است. کانون وکلای خراسان نیز به منظور ابراز همدردی با ارسال بنر به خانواده وی تسلیت گفته است.

نایب رییس کانون وکلای سمنان: از ماجرا بی‌اطلاعیم

تلاش های خبرنگار وکلاپرس برای پیگیری‌ موضوع از مدیران کانون وکلای سمنان بی نتیجه بود و صرفا وکیل مهدی موسی‌زاده (نایب رییس کانون سمنان) ضمن اظهار بی اطلاعی از جزییات ماجرا اعلام کرد: پیگیری بایستی از سوی دادگستری استان صورت گیرد.

ادعای ارتباط درگذشت وکیل خرمی فرد با حوادث اخیر

برخی رسانه های خارجی و افراد ادعاهایی در مورد ارتباط درگذشت وکیل خرمی فرد با حوادث اخیر مطرح کرده اند، که هیچ منبع رسمی یا رسانه مستقل یا منابع آگاه موثق از جمله خانواده وی چنین موضوعی را تایید نکرده اند.

آن طور که شنیده می شود خانواده وکیل خرمی فرد علت فوت وی را بدون توضیحات بیشتر «ایست قلبی» اعلام کرده اند.

بررسی های پایگاه خبری وکلاپرس نیز تاکنون دلالت بر وجود ارتباط میان فوت وکیل خرمی فرد با حوادث اخیر ندارد و آنچه مسلم است وی تحت بازداشت یا بر اثر عوامل خارجی مانند اصابت گلوله یا ضرب و جرح فوت نکرده است.

همسر مرحوم خرمی فرد نیز از وکلای دادگستری مشهد است و خبرنگار وکلاپرس در تلاش برای تماس با وی برای کسب اطلاعات بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا