اخبار

محمود صادقی : هنوز احضاریه‌ای دریافت نکردم

وکلاپرس- وکیل محمود صادقی درباره خبر احضارش به دادسرا گفت: هنوز احضاریه‌ای را دریافت نکردم.

به گزارش وکلاپرس خبرگزاری میزان روز شنبه (۲۸ آبان) در خبری با عنوان “احضار برخی چهره ها به دادسرا برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز” اعلام کرده بود: برخی از چهره‌ها از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشور ، یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

همچنین در ادامه گزارش میزان عنوان شده بود: در پی برخی اظهار نظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر ، همچنین انتشار مطالب تحریک آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی ، از سوی برخی چهره های سیاسی و همچنین تعدادی از سلبریتی ها این افراد امروز جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار شدند.

هنوز احضاریه‌ای را دریافت نکردم

وکیل محمود صادقی(نماینده مجلس دهم و عضو هیأت علمی گروه حقوق دانشگاه تربیت مدرس)  در این باره اعلام کرد: هنوز احضاریه‌ای را دریافت نکردم. حال اگر جایی فرستادند نمی‌دانم، شخصا چیزی به دست من نرسیده است. سعی کردم وارد «سامانه ثنا» شوم که نشد. معمولا پیامک می‌زدند که پیامکی هم دریافت نکردم و چیزی شخصا به من ابلاغ نشده است.

شایان ذکر است وکیل محمود صادقی (نماینده سابق مجلس و استاد دانشگاه تهران) در واکنش به درگذشت مهسا امینی در حساب توئیتری خود نوشته بود: «مهسا امینی پر کشید و فرصت اعتراف اجباری را از قاتلانش گرفت. لعنت ابدی بر شما باد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا