دیدگاهویژه

توییت فرشید فرحناکیان درباره خسارت ۱۰۰ میلیاردی به علت عدم انعقاد قرارداد مدیریت پیمان برای ساختمان جدید

وکلاپرس- منشی و عضو هیأت مدیره کانون وکلای مرکز در توییتی مدعی حدوث بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت(ناشی از کاهش ارزش پول‌ ملی) به علت عدم انعقاد قرارداد مدیر پیمان برای احداث ساختمان جدید این نهاد شد.

به گزارش وکلاپرس پروژه ساختمان جدید کانون وکلای مرکز در سعادت آباد به علت اتمام قرارداد مدیریت پروژه از فرودین ماه ۱۴۰۱ معوق شده بود اما با تشکیل هیات مدیره جدید و تشکیل کمیسیون ساختمان اجرای پروژه بعد ار ده ماه تعویق مجدد در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

فرشید فرحناکیان عضو هیأت مدیره کانون وکلای مرکز در توئیترش از تمدید قرارداد با همان مدیر پیمان قبلی خبر داده است و مدعی شده «اگر این توافق در همان هیئت‌مدیره دوره سی‌و‌یکم انجام شده بود از حدوث بیش از صدمیلیارد تومان خسارت ناشی از کاهش ارزش پول‌ جلوگیری می‌شد.»

فرحناکیان نوشت:

قرارداد مدیر پیمان ساختمان جدید کانون وکلای مرکز در تاریخ ۱۴۰۰/۴/۳۱ به اتمام می‌رسد و تعیین تکلیف آن در هیئت‌مدیره دوره ۳۱ رها می‌گردد.

حالا هیئت‌مدیره دوره ۳۲ در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۴ تصویب نمود با همان مدیر پیمان با شرایط منصفانه قرارداد ادامه یابد.

توافقی که اگر در همان هیئت‌مدیره دوره ۳۱ انجام شده بود از حدوث بیش از ۱۰۰میلیارد تومان خسارت ناشی از کاهش ارزش پول‌ با وصف وجود پول کافی در حساب بانکی کانون وکلای مرکز جلوگیری می‌شد.

هنوز دکتر جلیل مالکی(رئیس سابق کانون وکلای مرکز) و سایر اعضای سابق هیأت رئیسه در مورد این ادعا موضع گیری نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا