دسته‌بندی نشدهویژه

جلسه ۲۶ اسفند مجمع عمومی صندوق حمایت وکلا لغو شد

وکلاپرس- نماینده کانون وکلای آذربایجان شرقی در صندوق حمایت خبر داد جلسه مجمع عمومی ۲۶ اسفندماه لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس، جلسه مجمع عمومی صندوق حمایت وکلا و کارگشایان که قرار بود در تاریخ ۲۶ اسفندماه سال جاری با دستور کار اصلی بررسی و تصویب دستورالعمل ماده ۱۷ آیین نامه اصلاحی صندوق با موضوع نحوه سرمایه گذاری توسط این نهاد برگزار گردد، لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

نماینده کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی در صندوق حمایت وکلا و کارگشایان، در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص علت لغو این جلسه گفت: با توجه به اینکه به روزهای پایانی سال نزدیک شده ایم، ضروری بود اکثریت نمایندگان کانون ها در این جلسه که به موضوع مهم تصویب دستورالعمل ماده ۱۷ آیین نامه اصلاحی صندوق با موضوع نحوه سرمایه گذاری پرداخته می شود، حضور یابند.

وی افزود: به همین علت تصمیم گرفته شد جلسه مجمع عمومی به سال آتی موکول شود تا با حضور بیشترین افراد برگزار گردد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است پیشتر مجمع عمومی صندوق حمایت در تاریخ ۲۸ بهمن ماه با ده دستورکار تشکیل شد که به علت عدم امکان رسیدگی دقیق به همه موارد، با تصویب اعضا قرار بود جلسه فوق‌العاده‌ای برای ۲۶ اسفند(پنجشنبه هفته جاری) برگزار شود.

مهمترین دستورجلسه این هفته تصویب دستورالعمل اجرایی ماده ۱۷ آئین نامه اجرایی اصلاحی ماده ۸ قانون تشکیل صندوق حمایت وکلا بود که با توجه به لغو مجمع عمومی فوق‌العاده، باید در سال جدید منتظر تصویب این دستورالعمل و اجرایی شدن آن بود.

لازم به ذکر است کارگروهی که در نتیجه جلسه ۲۸ بهمن برای تدوین دستورالعمل سرمایه گذاری صندوق تشکیل شده است، متشکل از دکتر سنجر فخری (رییس هیات مدیره صندوق حمایت)، سلیمان جعفری (نائب رییس هیات مدیره صندوق حمایت)، طیب افشارنیا و نمایندگان کانون های آذربایجان شرقی، یزد، همدان، کرمانشاه و خوزستان است.

به نظر می‌آید اگر دستورالعمل مذکور در اواسط سال ۱۴۰۰ تدوین و تصویب می‌شد و مدیران صندوق حمایت در مقام اجرای آن اقدام به خرید حرفه‌ای ملک و سهام می‌کردند، سرمایه ریالی وکلای دادگستری در صندوق حمایت تبدیل به احسن شده و ارزش خود را در این دوره تورمی بیشتر حفظ می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا