اخبار اسکوداویژه

لایحه جامع وکالت با همکاری کانون های وکلا تنظیم خواهد شد

وکلاپرس ـ سخنگوی اسکودا گفت: اخیرا قوه قضاییه برای تدوین لایحه جامع وکالت از اسکودا و کانون های وکلا دعوت به عمل آورد تا برای تهیه این لایحه با یکدیگر همکاری کنند.

لایحه جامع وکالت با هماهنگی و همکاری کانون های وکلا تدوین خواهد شد

دکتر ابراهیم کیانی(سخنگوی اسکودا) در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس گفت: قوه قضاییه برای تدوین لایحه جامع وکالت از کانون های وکلای دادگستری دعوت به عمل آورده تا با همکاری نهاد وکالت به تدوین متن این لایحه بپردازند.

نایب رییس اسکودا افزود: کانون های وکلا به زودی نمایندگان خود را جهت حضور در کارگروهی جهت تدوین لایحه جامع وکالت  معرفی خواهد کرد و افزود: جزییات بیشتر در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اصلاح پیش نویس آیین نامه لایحه استقلال تقدیم قوه قضاییه شده است

وکیل کیانی در پاسخ به آخرین وضعیت پیش نویس آیین نامه لایحه استقلال  گفت:‌ متن اصلاحی پیش نویس آیین نامه لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری تقدیم قوه قضاییه شده است.

وی در پاسخ به این سوال که نسبت لایحه جامع وکالت با پیش نویس آیین نامه لایحه استقلال چگونه است، بیان کرد: این دو متن هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند.

لازم به ذکر است امروز حجت الاسلام مصدق(معاون حقوقی قوه قضاییه) از تدوین و پیشرفت لایحه جامع وکالت خبر داده بود. وی در این باب گفته بود: «حدود ۱۸عنوان لایحه و مقرره در این راستا در حال تدوین است و پیشرفت قابل توجهی داشته است. از جمله این موارد می‌توان به «لایحه جامع وکالت» … و «لایحه نحوه تشکیل و فعالیت مؤسسه حقوقی ارائه دهنده خدمات وکالتی»… اشاره کرد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا