اخبارویژه

فدراسیون فوتبال از وکلای سوییسی در پرونده ویلموتس استفاده می‌کند

وکلاپرس ـ مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت وکالت پرونده دعوای حقوقی ویلموتس علیه فدراسیون فوتبال کشور از به کارگیری چند وکیل از سوییس خبر داد.

وکلای سوییسی در پرونده ویلموتس از فدراسیون فوتبال دفاع می کنند

به گزارش وکلاپرس، وکیل صفی‌الله فغانپور، مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از عقد قرارداد با وکلایی از کشور سوییس برای دفاع از فدراسیون فوتبال ایران در دیوان داوری ورزش(CAS) خبر داد.

فغانپور که خود از وکلای کانون وکلای مازندران است، در پاسخ به این سوال که بعد از کنار گذاشته شدن وکیل منصوری و ملیح ‌زاهد، چه کسانی دفاع از فدراسیون فوتبال را در پرونده مارک ویلموتس در دادگاه داوری ورزش پیگیری می‌کنند، گفت: الان با مدیریت دبیرکل فدراسیون فوتبال و با هماهنگی تیم حقوقی ریاست جمهوری و تیم حقوقی وزارت امور خارجه با وکلایی که از سوییس انتخاب کردند، موضوع پیش می‌رود.

این در حالی است که سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، اوایل آذرماه از بهره مندی از وکلای متخصص کشور سخن گفته بود و ابراز امیدواری کرده بود که ایشان بتوانند حکم پرونده ویلموتس را بشکنند.

بیشتر بخوانید: اظهار امیدواری وزیر ورزش درخصوص وکلای پرونده ویلموتس

گفتنی است بر اساس رأی صادره از سوی فیفا، فدراسیون فوتبال ایران محکوم به پرداخت ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو شده که باید این مبلغ را به محکوم له این حکم یعنی ویلموتس ( سرمربی سابق و اخراج شده تیم ملی فوتبال ) بپردازد. این رأی در حال حاضر با درخواست ایران در مرحله تجدیدنظرخواهی در دیوان داوری ورزش( CAS ) در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا