گفت و گوویژه

سخنگوی اسکودا: محاسبه تراز در آزمون وکالت به صورت کشوری است

وکلاپرس- سخنگوی اسکودا ضمن تاکید بر عدم تغییر شرایط پذیرش در آزمون وکالت ۱۴۰۲ گفت: تراز مانند آزمون وکالت سال گذشته به صورت کشوری محاسبه می شود. 

به گزارش وکلاپرس، در هفته گذشته برخی گروه‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی با انتشار پاسخ استعلامی از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی چنین استدلال می‌کردند که می‌بایست نمره تراز برای قبولی در هر کانون به شکل جداگانه محاسبه شود.

بیشتر بخوانید:

وکیل ابراهیم کیانی(نایب رئیس و سخنگوی اسکودا) در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس ضمن تاکید بر عدم تغییر شرایط پذیرش در آزمون وکالت ۱۴۰۲ گفت: نمره تراز برای قبولی مانند آزمون وکالت سال گذشته به صورت کشوری محاسبه می شود.

او همچنین گفت: داوطلبان اخبار مربوط به آزمون وکالت را صرفا از طریق منابع رسمی اسکودا و کانون‌های وکلا پیگیری کنند. برخی افراد به دلیل عدم احاطه به موضوعات و نداشتن سوابق اجرایی و مدیریتی، صلاحیت اظهار نظر درخصوص آزمون را ندارند و لذا داوطلبان نباید به این حواشی توجه کنند.

بیشتر بخوانید:

پیشتر حسن صفادوست(رئیس کانون وکلای مرکز) نیز در گفتگو با خبرنگار اختبار درباره ملاک محاسبه پذیرش در آزمون وکالت گفته بود: نحوه محاسبه هیچ تغییری نکرده است.

علاوه بر این، وکیل مهران عبدی، سخنگوی کانون وکلای مرکز، نیز در پاسخ به پرسش خبرنگار ما گفت: ما بر اجرای مر قانون تاکید داریم و شرایط همانند گذشته است و تغییری از این جهت نداشته ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا