اخبار اسکوداویژه

رئیس اسکودا به رؤسای کانون‌های وکلا درباره تهیه مستندی در شبکه افق نامه نوشت

تهیه مستند «تاریخچه ورود حقوق به ایران و تحلیل و بررسی حقوق و قوانین در ایران» در شبکه افق سیما

وکلاپرس- اسکودا از اقدام شبکه افق سیما درخصوص تهیه مستند «تاریخچه ورود حقوق به ایران و تحلیل و بررسی حقوق و قوانین در ایران» خبر داده است.

به گزارش وکلاپرس، رئیس اسکودا با ارسال نامه ای به روسای کانون های وکلای دادگستری، از انعقاد قرارداد با صداوسیما برای تهیه یک مستند حقوقی خبر داده است.

بیشتر بخوانید:

تهیه مستندی در ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای توسط شبکه افق سیما

براساس این نامه که دکتر جعفر کوشا (رییس اسکودا) در تاریخ ۹ دی ماه ۱۴۰۲ خطاب به روسای کانون های وکلای دادگستری ارسال کرده است، شبکه افق سیما قصد دارد مستندی با عنوان «تاریخچه ورود حقوق به ایران و تحلیل و بررسی حقوق و قوانین در ایران» در ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه ای تهیه و پخش کند.

بودجه در نظر گرفته شده از سوی شبکه دو میلیارد ریال است

لازم به ذکر است تولید این مستند قرار است در چارچوب قراردادی مشارکتی صورت بگیرد و براساس اعلام رییس اسکودا، بودجه در نظر گرفته شده برای آن از سوی شبکه افق دو میلیارد ریال خواهد بود.

اسکودا در این نامه از روسای کانون های وکلای دادگستری خواسته است در صورت تمایل به همکاری جهت مشارکت در تولید این مستند، مراتب را به اسکودا اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

‫۳ دیدگاه ها

  1. با سلام
    اصل این کار خوبه ولی ای کاش کانون وکلا خودش تمکین میکرد به قانون تسهیل و دقیق اجراش میکردید …
    و در ضمن یک آزمون هم کانون وکلا بده کار است که برگزارش نکرده و این تضییع حق داوطلبان است توسط کسانی که مدعی دفاع از حقوق عامه مردم هستند…
    لطفاً در این خصوص شفاف سازی شود

  2. باسلام، بنده مدت ۱۰ ساله که به حرفه وکالت مشغول هستم. متاسفانه در سالهای اخیر صداوسیما در مجموعه های مختلف وجهه وکیل رو تخریب کردن و همین موضوع باعث شده احترامی که عموم مردم قبلا برای وکیل قائل بودند کمرنگ و کمرنگ تر بشه. بنده همین نظر رو چندسال پیش هم در شبکه های اجتماعی مربوط به وکالت مطرح کردم و این موضوع به شرط ادامه دار بودن، میتونه مفید باشه. البته اگه در یکی از سه شبکه اصلی انجام میشد بهتر بود..

  3. کاشکی درمورد فرهنگ وکالت دربین مردم سخن می‌گفتند ومردم ما واقعا به قوانین اشنا نیستند واینکه وکلا را تحت فشار نگذارند و به بهانه های مختلف والیان گیر نمی‌دادند وکلا را هم تشویق وکلای خوب راهم معرفی می‌کردند به امید آن روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا