یادداشت

دلنوشته یک کارگر هفت تپه برای وکیلش

اسماعیل بخشی از کارگران هفت تپه در دلنوشته ای شرافت و تعهد وکیلش فرزانه زیلابی را ستود

وکلاپرس- اسماعیل بخشی یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه در دلنوشته ای که در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد شرافت و تعهد وکیلش فرزانه زیلابی را ستود.

اسماعیل بخشی یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه در واکنش به «کاسب» تلقی شدن وکلای دادگستری از سوی مجلس شورای اسلامی، در مطلبی با عنوان «وکیل ما با شرافت و عشقش به انسانها کار می‌کند، کاسبکار نیست»، شرافت و تعهد وکیلش فرزانه زیلابی را ستود.

اسماعیل بخشی در ابتدای این پست اینستاگرامی نوشته است:

“یکی از نمایندگان مجلس افاضه فرمودند «وکلا کاسبکار» اند. اما ما کارگران هفت تپه پس از شنیدن این سخن وقتی به پشت سر بر می گردیم و به وکیل شریف مان خانم فرزانه زیلابی و به کارنامه وکالت و عمل سرشار از انسانیت ایشان در حق کارگران ستم دیده نگاه می‌کنیم آنجا که ایشان از سال نود وشش تا به امروز در بیش از صد پرونده سازی قضایی برای کارگران هفت تپه وکالت پذیرفتند و تا کنون یک ریال بابت حق زحمت خودشان پول از کارگر دریافت نکرده اند که هیچ در بسیاری از مواقع از جیب خودش هم برای کارگران خرج کردند”

او با یادآوری خدمات داوطلبانه وکیل زیلابی به کارگران هفت تپه و اینکه نه تنها حق الوکاله ای دریافت نمی کرده است، بلکه حتی برخی هزینه ها را شخصا می پرداخته است، در انتها این طور نوشته است:

“نه! این صفت کاسبکار به وکیل ما نمی‌خورد، کاسبکار کسی ست که در جایگاه خودش نیست کسی که خودش را با تبلیغ و تملق درجایگاهی که نه سواد و نه اندک بهره ای از علمش را دارد قرار میدهد کاسبکار است.

وکیل ما فرزانه خانم زیلابی، بسیار شریف و عزیز است و امروز نور چشم کارگران رنج کشیده ی هفت تپه است.”

دلنوشته یک کارگر هفت تپه برای وکیلش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا