اخبار قوه قضاییه

حسن عبدلیان پور: مرکز ما قانونی است

وکلاپرس- رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه روز گذشته ۲۱ اسفند در یک نشست خبری، مرکز وکلای قوه قضاییه را تنها نهاد ملی ارایه دهنده و توسعه دهنده خدمات حقوقی خواند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایسنا، عبدلیان پور در این نشست با بیان اینکه «از ادغام کانون وکلا در مرکز مشاوران استقبال می‌کنیم» مدعی شد: تعدادی از عزیزان در کانون وکلا از مرکز مشاوران پروانه گرفتند!

طرح قانون جامع وکالت تا  یکی دو ماه آینده نهایی می‌شود

وی ادامه داد: بر روی قانون جامع وکالت ساعت ها کار شده و  طرح این قانون تا  یکی دو ماه آینده نهایی می‌شود.

عبدلیان پور گفت:ما  سامانه ۱۵۱۵ (درگاه ملی سامانه کارشناسی کشور) را  نهایی کردیم و کانون کارشناسان را پای کار آوردیم و جلسات مرتبی را با مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه داشتیم و پیش بینی می‌کنیم  زمانی باقی نمانده که کار نهایی شود، زیرا باید رشته کارشناسی یکسان سازی می شد و ما۸۰ رشته کارشناسی داریم و بحث کارشناسی ویژه را  دنبال می‌کنیم.

تعدادی از عزیزان در کانون وکلا از مرکز مشاوران پروانه گرفتند

وی درباره ادغام مرکز مشاوران قوه قضاییه  و کانون وکلا نیز گفت: ما از ادغام کانون‌های وکلا در مرکز مشاوران استقبال می‌کنیم، ولی رییس قوه قضاییه گفتند به این موضوع فکر نکنیم و قطعا نظرات ریاست قوه قضاییه برای ما مورد توجه است و این موضوع را مدنظر داریم. ما از ادغام کانون وکلا در مرکز مشاوران استقبال می‌کنیم و پذیرای همه وکلای عزیز در مرکز مشاوران قوه قضاییه هستیم. گفتنی است که  تعدادی از عزیزان در کانون وکلا از مرکز مشاوران پروانه گرفتند.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد: مرکز ما قانونی است و به استناد ماده ۱۸۷ قانون برنامه توسعه به وجود آمده و به فعالیت خود ادامه می‌دهیم. اگر عزیزان کانون های وکلا در مرکز مشاوران ما می توانند بهتر توانایی شان را  به منصه ظهور بگذارند، ما از آن استقبال می‌کنیم.

وی در پایان گفت: تنها نهاد ملی ارایه دهنده و توسعه دهنده خدمات حقوقی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه است.

منبع: ایسنا

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا