اخبار صنفیویژه

جزییات سومین دوره مسابقات فوتبال کانون های وکلای دادگستری در کرج

وکلاپرس- سومین دوره مسابقات فوتبال کانون های وکلای دادگستری ایران از روز شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ به میزبانی کانون وکلای البرز و  در شهر کرج با حضور ۷ تیم برگزار خواهد شد؛ با این حال فرصت برای ثبت نام سایر تیم های کانون های وکلا باقی است.

به گزارش وکلاپرس، علی اسدالله پور، عضو هیات مدیره کانون وکلای البرز، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس به جزییات برگزاری این مسابقات پرداخت‌.

بیشتر بخوانید: فدراسیون فوتبال از وکلای سوییسی در پرونده ویلموتس استفاده می‌کند

تا امروز ۷ تیم فوتبال از ۵ کانون وکلا ثبت نام کرده اند

این عضو هیأت برگزاری سومین دوره مسابقات فوتبال کانون های وکلا با اشاره به تعداد تیم های شرکت کننده در این دوره گفت: ۷ تیم در این مسابقات ثبت نام کردند که شامل کانون های مازندران، فارس، لرستان، دو تیم از کانون مرکز و البرز بوده است.

اسدالله پور ادامه داد: البته هنوز امکان اضافه شدن تیم های دیگر وجود دارد‌.

مسابقات یکم تا ششم تیر ماه برگزار خواهد شد

اسدالله پور در پاسخ به بازه زمانی برگزاری آزمون گفت: با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان فعلی، مسابقات از اول تا ششم تیر ماه در محل ورزشگاه دکتر شریعتی کرج برگزار خواهد شد.

وی افزود: به احتمال زیاد سه روز اول، مسابقات گروهی و دو روز آخر نیز رده بندی و نهایی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: فاطمه گلستانی‌نیا سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال شد

وکیل اسدالله پور در پاسخ به نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مسابقات گفت: قطعا پروتکل های بهداشتی هم در محل ایکان و هم در زمان تمرین و مسابقات به طور کامل رعایت خواهد شد. ضمن اینکه از همه بازیکنان تست کرونا گرفته خواهد شد.

میزان هزینه میزبانی هنوز مشخص نیست اما نهایت صرفه جویی را خواهیم داشت

عضو هیات مدیره کانون وکلای البرز درخصوص نحوه تامین بودجه و هزینه مسابقات گفت: مطابق روال سال‌ های گذشته هر تیم برای حضور در بازی ها مبالغی را تحت عنوان ورودی و ثبت نام، واریز خواهند کرد و قطعا کانون میزبان هم هزینه هایی را جهت برگزاری انجام خواهد داد. میزان هزینه های میزبانی فعلا مشخص نیست ولی نهایت تلاش در جهت صرفه جویی در هزینه ها خواهد گردید.

بیشتر بخوانید: باقری: مدیران کانون میانه ای با پاسخگویی ندارند

این وکیل دادگستری با اشاره به جوایز مسابقات گفت: فارغ از جوایز نقدی اندک، جوایز، بیشتر جنبه نمادین و یادبود خواهد داشت.

برگزاری مسابقات فوتبال کانون های وکلا بازتاب خوبی در سطح جامعه داشته است

اسدالله پور در پاسخ به معرفی برگزارکنندگان برنامه گفت: هیات مدیره کانون البرز، کمیسیون ورزش و کمیسیون روابط عمومی نقش پر رنگی در برگزاری مسابقات خواهند داشت و باتوجه به اینکه افراد زیادی در این امر دخیل هستند و امکان سهو قلم در نام بردن اسامی وجود دارد اجازه بفرمایید از نام بردن اسامی خودداری نمایم.

وی در پایان به این موضوع اشاره کرد که نزدیک به دو سال است که کانون ها هزینه ای در جهت جشن استقلال کانون ها و روز وکیل انجام نمی دهند و از طرفی برگزاری مسابقات سراسری فوتبال در سال های گذشته، بازتاب بسیار خوب و نمای اجتماعی مفیدی بین افراد جامعه داشته است و ایمان داریم که بازتاب فراوان در بین اقشار مختلف جامعه و ثمرات نیکی از برگزاری این مسابقات عاید جامعه وکالت خواهد گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا