اخبار اسکوداهمایش اسکوداویژه

جزییات سی و هفتمین همایش اسکودا از زبان رییس کانون وکلای اصفهان

وکلاپرس- دکتر لیلا رییسی، رییس کانون وکلای اصفهان، از برگزاری سی و هفتمین همایش سراسری کانون های وکلای دادگستری در اواخر اردیبهشت ماه در اصفهان خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای اصفهان، سی و هفتمین نشست اسکودا که قرار بود سال گذشته به میزبانی کانون وکلای اصفهان برگزار شود به به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و با رایزنی های صورت گرفته در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری به صورت حضوری در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

همایش اسکودا در هتل عباسی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

دکتر لیلا رئیسی در خصوص جزییات برگزاری همایش ملی کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور اعلام کرد: این همایش طی دو روز و با حضور هیأت رییسه ی محترم اتحادیه‌ی سراسری کانون های وکلای دادگستری (اسکودا) و نیز هیأت مدیره کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور در محل هتل عباسی اصفهان و با رعایت کلیه‌ی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: همایش اسکودا در اصفهان پس از ماه رمضان برگزار خواهد شد

محور جلسه؛ نحوه مدیریت بحران های پیش روی نهاد وکالت

وی افزود: در این همایش، موضوعات و محورهای کلان و اساسی نهاد وکالت به بحث و تبادل نظر حاضرین گذاشته خواهد شد و راهکارهای لازم برای مدیریت بحران های فراروی کانون های وکلای دادگستری نیز بررسی خواهد شد.

رییس کانون وکلای دادگستری اصفهان با اشاره به چرخشی بودن روال میزبانی این همایش در استان‌های مختلف اظهار داشت: مطابق تصمیمات و هماهنگی‌های قبلی، قرار بود میزبانی اصفهان از همایش ملی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور، در سال گذشته صورت پذیرد، اما متاسفانه به دلیل مواجهه‌ی عمومی با ویروس کرونا، برگزاری این همایش در اصفهان، تا سال جاری به تاخیر افتاد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا