اخبار صنفیویژه

توضیحات دادستان سیرجان درباره درگذشت وکیل مریم السادات آروین

وکلاپرس- دادستان عمومی و انقلاب سیرجان درباره پرونده خودکشی وکیل مریم السادات آروین که روز گذشته خبر درگذشتش رسانه ای شد، جزئیات جدیدی ارائه کرد.

به گزارش وکلاپرس روز گذشته روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمان خبر درگذشت وکیل مریم السادات آروین که دو ماه پیش از زندان آزاد شده بود را منتشر کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به خودکشی یک وکیل جوان در این شهر، گفت: متوفی در ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز سابقه یک فقره خودکشی ناموفق به دلیل مصرف دارو داشته که سوابق بستری و درمانی وی موجود است.

محسن نیک ورز در تشریح این خبر افزود: متوفی از وکلای رسمی دادگستری و دانشجوی دوره دکتری بوده که در شهرستان سیرجان به صورت پاره وقت مشغول تدریس بوده است.

وی تصریح کرد: این فرد پنجم آذرماه سال جاری در جریان اغتشاشات بازداشت شده و پس از تحقیقات و جمع آوری مستندات، در ۲۲ آذرماه، قرار بازداشت وی تقلیل یافته و با معرفی کفیل آزاد شده است.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: پرونده این خانم پس از صدور حکم قانونی از سوی دادگاه بدوی مورد اعتراض قرار گرفته و تاکنون در دادگاه تجدیدنظر در حال بررسی بوده است‌.

دادستان سیرجان با اشاره به اینکه وی از مشمولان عفو اخیر رهبری بوده و از این موضوع اطلاع داشته است، گفت: متاسفانه او برای دومین بار در ۱۷ بهمن ماه با مصرف فرآورده هایی دارویی به زندگی خود پایان داده است و علی رغم انتقال به بیمارستان از سوی خانواده، تلاش های کادر درمان جوابگو نبوده و وی جان باخته است.

نیک ورز ادامه داد: سازمان پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده به منظور اعلام نظر کارشناسی است.

دادستان سیرجان در ادامه ضمن تکذیب دروغ پردازی ها و شایعه سازی های رسانه های بیگانه، عنوان کرد: موج سواری رسانه های دروغ پرداز بر ماجراهای ساختگی، تازگی ندارد و به یقین این دروغ ها و شایعات به هیچ عنوان مورد پذیرش مردم قرار نخواهد گرفت.

منبع: میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا