اخبار کانون هاویژه

ثبت نام از داوطلبان انتخابات کانون وکلای مرکز روز دوشنبه آغاز خواهد شد

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری مرکز آگهی نام نویسی داوطلبان عضویت در سی و دومین دوره انتخابات هیئت مدیره این کانون را منتشر کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، ثبت نام داوطلب‌های کاندیداتوری در انتخابات سی و دومین دوره هیات مدیره کانون وکلای مرکز از روز دوشنبه (۱۴۰۰/۱۱/۲۵) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه امضا شده توسط رییس هیأت نظارت بر انتخابات  آمده است:

آگهی نام نویسی داوطلبان عضویت در سی و دومین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

نظر به اینکه مطابق مقررات موضوعه، سی و یکمین دوره هیئت مدیره کانون وکلای مرکز در شرف انقضاست، بدینوسیله از کلیه وکلای محترم پایه یک دادگستری مرکز که داوطلب عضویت در هیئت مدیره دوره سی و دو بوده و دارای شرایط مقرر در ماده ۴ لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۳/۱۲/۰۵ و ماده ۴ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری مصوب ۱۳۷۶/۰۱/۱۷ می‏باشند دعوت می‏گردد:

شخصاً با در دست داشتن اصل و تصویر پروانه وکالت تمدید شده و کارت ملی و دو قطعه عکس ۴×۳ از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ لغایت ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۱ جهت ثبت نام به دفتر ریاست کانون واقع در محل کانون وکلای دادگستری مرکز واقع در طبقه چهارم مراجعه فرمایند.

دکتر جلیل مالکی
رئیس هیات نظارت بر انتخابات سی و دومین دوره کانون وکلای مرکز

پس از پایان یافتن مهلت نام نویسی در اسفند ماه، اسامی واجدین شرایط برای دادگاه انتظامی قضات ارسال خواهد شد. نهاد مذکور حداکثر دو ماه فرصت خواهد داشت تا به بررسی صلاحیت داوطلبان پرداخته و اسامی وکلای تأیید صلاحیت شده را به کانون مرکز ارسال کند.

شایان ذکر است انتخابات دوره سی و یکم کانون وکلای مرکز ۵ تیر ۹۹ برگزار شده بود و دوره سی و یکم هیأت مدیره کانون وکلای مرکز در تابستان سال ۱۴۰۱ منقضی خواهد شد.

آگهی نام نویسی داوطلبان عضویت در سی و دومین دوره انتخابات هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا