اخبار

توقف انتشار روزنامه حمایت قوه قضائیه؛ در اولین فرصت ممکن به عرصه مطبوعاتی برخواهیم گشت

وکلاپرس- مرکز رسانه قوه قصاییه و صاحب امتیاز روزنامه حمایت در واکنش به توقف انتشار این روزنامه اعلام کرد: روزنامه حمایت در اولین فرصت ممکن، با رویکردهای تحولی و شکل جدید و بدیع، به عرصه مطبوعاتی کشور بازخواهد گشت.

به گزارش وکلاپرس، صاحب امتیاز روزنامه حمایت در بیانیه ای درباره علت توقف انتشار این روزنامه به بیان اینکه “این روزنامه از جهات مختلفی نیازمند تحول و تعالی و تغییر است و در اولین فرصت با رویکردهای تحولی ه عرصه مطبوعاتی کشور بازخواهد گشت” اکتفا کرده است.

بیشتر بخوانید:

روزنامه حمایت اعلام کرد:

 به اطلاع تمامی مخاطبین و همراهان عزیز و همچنین نخبگان و جامعه ی مطبوعاتی کشور می رساند، اکنون و پس از سالها از انتشار روزنامه حمایت که با هدف مهمِ تقویت ارتباط اجتماعی و رسانه ای قوه قضائیه با اقشار مختلف مردم و نخبگان، تاسیس و شروع به فعالیت نمود، احساس و ادراک می شود این روزنامه نیز به تناسب رویکردهای تحولی در عدلیه، از جهات مختلفی نیازمند تحول و تعالی و تغییر است.

از سوی دیگر روزنامه حمایت مانند بسیاری از رسانه های مکتوب دیگر، در طول سالیان گذشته همواره با مشکلات متعدد و نفس گیر اقتصادی و مالی دست و پنجه نرم کرده و تنگناهای سختی را پشت سرگذاشته و بر همین اساس جایگاه آن علیرغم تمام زحمات و تلاش های بی شائبه ای که توسط مدیران و خبرنگاران عزیز آن انجام شده است، در تراز رسانه ی همسو و هم وزن با دوران تحول و تعالی قوه قضائیه نمی باشد.

فضای رسانه ای کشور

از آن جایی که معتقدیم در شرایط سخت اقتصادی فعلی، رسانه ها نباید با بودجه های عمومی و دولتی اداره شوند و باید به مدل ها و روش های مدیریتی و اقتصادی خودکفا و مستقلی برسند و با توجه به این که بر این باوریم، رسانه ی منسوب به دستگاه قضائی باید متناسب با شرایط عمومی و کلی عدلیه و فضای رسانه ای کشور قدرت تاثیرگذاری و ارتباط فعال و زنده با مخاطبین خود را داشته باشد،

روند انتشار این روزنامه را به صورت موقت متوقف کرده و تلاش خواهیم کرد در دوره تعلیق و عدم انتشار، تمام توان خود را به کار گیریم تا بتوانیم با برنامه ریزی دقیق، روزنامه ای با نام، محتوا، رویکردها و البته شکل و قالب جدید و جذاب را به خوانندگان معزز، جامعه شریف حقوقی و قضائی کشور و اصحاب رسانه تقدیم نماییم.

قابل ذکر است علیرغم این که، این تصمیم مدیریتی از چندماه پیش اخذ شده بود اما اجرای آن به دلیل رعایت تمام جوانب امر و با این ملاحظه ی مهم که موعد قرارداد همکاران عزیزِ شاغل در روزنامه حمایت به پایان برسد به تعویق افتاد.

رویکردی جدید

اکنون که زمان قرارداد تمام همکاران و خبرنگاران عزیز به پایان رسیده و هفته گرامیداشت قوه قضائیه را نیز پشت سرگذاشته ایم، با استعانت از خداوند متعال و امید به بازگشتی موثر و مفید این تصمیم اجرایی خواهد شد و علاوه بر اینکه در حال حاضر از خدمات و تخصص تعدادی از همکاران روزنامه حمایت در مرکز رسانه قوه قضائیه بهره خواهیم برد، امیدواریم به محض انتشار مجدد روزنامه توفیق داشته باشیم همکاری مشترک با سایر خبرنگاران و همکاران عزیز را نیز از سر بگیریم.

از مخاطبین و همراهان گرامی که در طول سالیان گذشته همراه و پشتیبان روزنامه حمایت و باعث دلگرمی تحریریه و مدیریت این رسانه بوده اند و همچنین از تمام خبرنگارانی که در این روزنامه قلمی زدند و خدمتی کردند، صمیمانه و متواضعانه تشکر و قدردانی کرده و طلب دعای خیر داریم.

پذیرای پیشنهادات

در پایان از تمامی مخاطبین، فرهیختگان و نخبگان، همکاران دستگاه قضائی و اصحاب رسانه درخواست داریم نظرات و پیشنهادات خود در خصوص نام جدید، محتوا، رویکردها و شکل و قالب روزنامه را با مرکز رسانه قوه قضائیه در میان بگذارند.

به فضل و توفیق الهی این روزنامه در اولین فرصت ممکن با رویکردهای تحولی مهمی به عرصه مطبوعاتی و رسانه ای کشور بازخواهد گشت و تلاش خواهد کرد موثرتر از قبل به وظیفه ی مهم ارتباط میان دستگاه قضائی و مردم و نخبگان عمل نماید.

مرکز رسانه قوه قضائیه و صاحب امتیاز روزنامه حمایت

روزنامه حمایت در سال ۱۳۸۲ به صاحب امتیازی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور شروع به کار کرد و از سال ۱۳۹۳ در قالب یک روزنامه حرفه‌ای با صاحب امتیازی مرکز رسانه قوه قصاییه کار خود را پیش برد.

منبع: روزنامه حمایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا