اخبار کانون هاویژه

رییس کانون وکلای گیلان: تعیین علت فوت وکیل برزگر منوط به وصول نظریه پزشکی قانونی است

وکیل میلان برزگر 10 مهر 1400 بر اثر سقوط از یک ساختمان در شهر رشت درگذشت

وکلاپرس–  رییس کانون وکلای دادگستری گیلان درخصوص فوت وکیل میلان برزگر گفت: تعیین علت فوت منوط به وصول نظریه پزشکی قانونی است.

به گزارش وکلاپرس، دکتر محمدرضا نظری نژاد، رییس کانون وکلای دادگستری گیلان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار وکلاپرس درخصوص علت فوت یکی از وکلای عضو این کانون، گفت: هنوز علت دقیق فوت مرحومه خانم برزگر مشخص نشده است چرا که تاکنون نظریه پزشکی قانونی ارائه نشده است. بر این اساس تا زمان وصول نظر این نهاد و انجام تحقیقات تکمیلی دادسرا، امکان اظهار نظر دقیق و‌ درست در این خصوص وجود ندارد.

حضور یکی از وکلای کانون گیلان در کنار خانواده مرحوم وکیل برزگر

نظری نژاد افزود: کانون وکلای گیلان از زمان اطلاع از وقوع این حادثه، مدام پیگیر موضوع بوده است‌. یکی از وکلای عضو این کانون به همراه پدر و مادر متوفی ضمن مراجعه نزد بازپرس پرونده بر ضرورت بررسی پرونده با دقت نظر بیشتر تاکید کرد.

اعلام آمادگی کانون وکلای گیلان جهت همکاری با خانواده وکیل برزگر

وی ادامه داد: علاوه بر این به خانواده مقتول نیز اعلام شده است که در صورت لزوم کانون آمادگی ارائه هرگونه مشاوره و معاضدت حقوقی و یا تعرفه وکیل جهت همراهی با ایشان را دارد و همچنان پیگیر موضوع خواهیم بود‌.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است دهم مهرماه ۱۴۰۰ وکیل میلان برزگر از طبقه پنجم آپارتمانی در منطقه گلسار رشت سقوط کرد و به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا