اخبار صنفیویژه

براساس مصوبه مجمع عمومی، صندوق حمایت وکلا مسئول پیگیری تهیه واکسن کرونا شد

وکلاپرس– نایب رییس صندوق حمایت وکلای دادگستری گزارشی از نتیجه و مصوبات جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت وکلا درخصوص تهیه واکسن ارائه داد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل سلیمان جعفری، نایب رییس صندوق حمایت وکلای دادگستری، در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس اعلام کرد: براساس تصمیم مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت وکلا مسئول پیگیری تهیه واکسن برای وکلا شد.

صندوق حمایت وکلا مسئول پیگیری تهیه واکسن برای وکلا شد

وکیل جعفری ادامه داد: بر اساس مصوبه مجمع عمومی موضوع تهیه واکسن به صندوق حمایت واگذار شد و کانون ها دیگر راساً اقدام نخواهند کرد. براساس تصمیم مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت وکلا به صندوق حمایت اختیار داده شد تا پیگیری های لازم و جمع آوری اطلاعات را انجام دهد.

نایب رییس صندوق حمایت وکلای دادگستری افزود: صندوق حمایت وکلا پیگیری هایی را انجام داده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

جعفری با اشاره به اقدامات دولت در راستای واکسیناسیون افزود: از قرار معلوم دولت در حال اقدام برای خرید و تهیه واکسن است لذا اگر سریع اقدام کند، نیازی به پیگیری و تهیه واکسن از طریق صندوق حمایت نخواهد بود. اگر قرار بر تزریق واکسن بومی هم باشد، دیگر نیازی به خرید واکسن از خارج از کشور نخواهیم داشت.

پیشتر دکتر جلیل مالکی، رییس کانون وکلای مرکز، در هشتاد و سومین جلسه هیأت مدیره کانون وکلای مرکز، گزارشی از نشست مجمع عمومی فوق‌ العاده صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری را به هیأت‌ مدیره ارائه داد اما جزییات ان منتشر نشد.

همچنین علیرضا ماحوزی، نماینده کانون وکلای مرکز جهت پیگیری تهیه واکسن کرونا، درخصوص جزئیات خرید واکسن از سوی کانون وکلای مرکز به وکلاپرس گفته بود که هماهنگی ها برای خرید واکسن اسپوتنیک از شرکت دارویی تهران الکتریک وابسته به بنیاد شهید انجام شده و نظر کانون وکلای مرکز بر این است هزینه واکسن از خود وکلا دریافت شود.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت وکلا در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه تشکیل شد تا پیشنهاد تهیه واکسن کرونا برای وکلا و کارآموزان وکالت را بررسی کند.

تهیه و تنظیم: فرناز محمدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا