دیدگاهویژه

انتقاد جلیل مالکی از محسنی‌اژه‌ای در پی سخنان وی در باب گفت‌وگو و اصلاح رویه‌ها

وکلاپرس- رئیس کانون وکلای مرکز در پستی اینستاگرامی نسبت به سخنان روز گذشته رئیس قوه قضائیه در خصوص «گفت و گو و اصلاح رویه‌ها» واکنش نشان داد.

به گزارش وکلاپرس، دکتر جلیل مالکی در یادداشتی سوال گونه به فشار وارده از سوی قوه قضائیه برای اجرای آیین نامه جدید لایحه استقلال اشاره کرد و  نوشت: وقتی اعتنایی به مطالبات بزرگترین نهاد متولی حق دفاع مردم نمی شود، چگونه می توان انتظار داشت صدای مردم عادی شنیده شود؟

بیشتر بخوانید:

روز گذشته رئیس قوه قضائیه خطاب به معترضین حوادث اخیر گفته بود:

« خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم و قطعاً چنانچه اشتباه و ضعفی از ناحیه ما وجود داشته باشد از نقطه‌نظرات ارائه شده در راستای رفع آنها استفاده می‌کنیم و هیج ابایی از اصلاح و رفع ضعف نداریم.»

دکتر جلیل مالکی در واکنش به این سخنان رئیس قوه قضائیه در پستی اینستاگرامی نوشت:

«قریب به دوسال است که کانون وکلای مستقل تحت شدید ترین فشارها و تهدیدات ناشی از یک ایین نامه فراقانونی است. اعتراض کردیم، نقد کردیم، درخواست گفتگو کردیم ولی نتیجه ان تشکیل دو پرونده انتظامی و تعلیق ۵ عضو منتخب هیات مدیره شد. وقتی اعتنایی به مطالبات بزرگترین نهاد متولی حق دفاع مردم نمی شود، چگونه می توان انتظار داشت صدای مردم عادی شنیده شود؟»

 

 

یک دیدگاه

  1. کانون وکلای و زعمای آن ابتداِ یک سوزن به خود زنند و سپس یک جوال دوز به دیگری ، شما چه کاشته ایید که بدنبال درو کردن محصول هستید ، کمی به اعمال و کردار خود بیاندیشید ،شما هم با اعتراضات وکلای خود کاری می کنید که سایرین با شما می کنند ، صم و بکم ، کور و کر
    تشکیل کانونی با ۳ نفر هیأت مدیره جز ننگ چه می توان بر آن نام نهاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا