اخبار قوه قضاییه

اعلام دو شماره تلفن از سوی قوه قضائیه برای پیگیری عفو زندانیان

وکلاپرس- طبق اعلام معاونت قضائی قوه قضائیه دو شماره تلفن به عنوان راه‌های ارتباطی برای پیگیری عفو زندانیان اعلام شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی دستور رئیس قوه قضائیه به معاونت قضایی که با همکاری مرکز رسانه قوه قضاییه و سایر بخش‌های ذی ربط زمینه‌ای را فراهم آورد تا محکومان، زندانیان و خانواده‌های آن‌ها سوالات خود را در باب عفو اخیر مطرح کنند؛ در کمتر از سه ساعت از صدور این دستور راه‌های تماس و پیگیری این مهم اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

بنابر این گزارش، مطابق اعلام معاونت قضایی قوه قضائیه شماره‌های تماس ۶۶۴۰۶۲۶۸ و ۶۶۴۰۴۲۱۳ برای ارتباط تلفنی با کارشناسان امر در نظر گرفته شده است. همچنین در صورتی که افرادی امکان تماس تلفنی ندارند می‌توانند با ارسال نامه به اداره کل عفو و بخشودگی معاونت قضایی واقع در تهران – خیابان  ولیعصر(عج) – بالاتر از تقاطع امام خمینی(ره) –  نرسیده به کلانتری جامی – پلاک ۱۷ موضوع خود را استعلام کنند.

افراد چه از طریق تماس تلفنی و یا ارسال نامه درصدد استعلام وضعیت پرونده قضایی هستند باید مشخصات فرد و جزئیات محکومیت پرونده را ذکر و یا ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیروز(۱ اسفند) رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای‌عالی قوه قضاییه خطاب به مسئولان ذیربط قضایی تاکید کرد: در مجموع، روند عفوها را به گونه‌ای پیش ببرید که تا نیمه شعبان و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه‌الله الاعظم (روحی و ارواحنا له الفداء) همه آنهایی که مشمول این عفو می‌شوند، تعیین تکلیف شده باشند. نیز و چنانچه خود یا عضو زندانی خانواده خود را مشمول این عفو می‌دانند اما به پرونده آنها رسیدگی نشده، موضوع را جهت پیگیری منتقل کنند.

منبع: میزان

‫۳ دیدگاه ها

  1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما سروران ارجمند عارضم حقیر منتظر عنایت عالی تان در ارتباط با عفو و بخشودگی حقیر می‌باشم خداوند رحمان سایه حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب را با اولیاء محترم قوه قضائیه حفظ و نگهداری از تمامی بلایای زمینی و آسمانی خویش قرار دهد و ان شاءالله تعالی فرجه حضرت امام عصر(عج) را زودتر فراهم و نزدیک فرمائید.
    و بدخواهان کوردل و جاهلان فریب خورده داخلی و نادانی که در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده اند را محو ، نابود و مذمحل گرداند%
    یاعلی مدد،

  2. سلام خدمت مقام معظم رهبری که امید همه ای ملت ایران است انشالله همیشه سایش مستدام بالای سره خانواده اش و ملت ایران و سلام خدمت مسئولین دادگاه های جمهوری اسلامی ایران این بنده ای گناه کار خطا کار که ناخواسته مرتکب جرمی شده ام که از کرده ای خود بسیار نادم و پشیمانم که به جرم مواد از نوع تریاک ۸کیلو به مدت ۵۰ماه حبس محکوم شده ام و ۱۵ماه را تحمل کرده ام آیا می‌شود این بنده ای خطا کار را مورد عفو قرار دهید بنده کشاورز هستم صاحب ۲فرزندم که با مشکل زیادی گزران زندگی را سپری میکنیم از همه ای دستن کاران عاجزانه خواهشمندم که دست این افتاده را بگیرین دست بوستان هستم کوچک شما علی صالحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا