اخبار آزمون ها

نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ اعلام شد

وکلاپرس- نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ بر روی درگاه رسمی سازمان سنجش قرار گرفت.

به گزارش وکلاپرس نتایج آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳برگزار شد، بعد از قریب به دو ماه اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

طبق اطلاعیه سازمان سنجش پذیرفته شدگان می بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ جهت ثبت نام به سایت مرکز وکلای قوه قضائیه مراجعه کنند.

نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲

ورود به لینک اعلام نتایج آزمون

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون وکالت سال ۱۴۰۲

به اطلاع متقاضیان آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳برگزار شد، می‌رساند، کارنامه نتایج نهایی ‌آزمون مذکور در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قابل مشاهده است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون، چنانچه جزء پذیرفته‌شدگان هستند، می‌بایست از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۳۰برای انجام ثبت‌نام و بارگذاری مدارک به سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه به نشانی:jazb.23055.ir مراجعه نمایند. بدیهی است مسئولیت و تبعات عدم ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در تاریخ اعلامی، بر عهده داوطلب خواهد بود.

لازم به توضیح است تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آزمون وکالت از طریق درگاه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی www.23055.ir قابل مشاهده است.

‫۶ دیدگاه ها

  1. وکلاپرس خواهشاً منتشر کن.
    کانون وکلا ۱۳۵۰۰ نفر قبول شدند.مرکز وکلا هم همین تعداد قبول شدند.
    نکته قابل تامل اینکه ۹۰ درصد آنهایی که کانون وکلا قبول شدند در مرکز وکلا هم قبول شدند.
    این یعنی۱۲۰۰۰ نفر مشترک در دو آزمون قبول شدند.خب از این تعداد اگه تعداد قبولی های مشترک کانون و مرکز وکلا را حساب کنیم و از هم کم کنیم میبینیم که مرکز وکلا چیزی حدود ۲۰۰۰ نفر امسال پذیرفته دارد چون ۹۰ درصد قبولی های آن در کانون وکلا پذیرفته شده و مشترک هستند.
    مرکز وکلا اگه مدعی است که تعداد ۱۳۰۰۰ نفر پذیرفته دارد باید مابقی را از ذخیره ها بردارد تا به این عدد برسد.
    وکلاپرس تو رو خدا این متن رو منتشر کن.حق ما داوطلبان خورده شده.چون اکثرا توی ۲ تا آزمون شرکت کردند و هردورو قبول شدند ولی یکیشو میرن و مرکز وکلا هم بقیه ماهارو به عنوان ذخیره نمیگیره.

    1. اگر آزمون ظرفیت داشت بله حق شما خورده شده بود اما وقتی ظرفیت نداشت شما هم اگر کمی زحمت کشیده بودید حتما قبول می‌شدید
      آزمون مرکز فوق العاده ساده بود

    2. دوست عزیزی که مدعی هستی حق ات خورده شده است خواهش میکنم برو زحمت بکش درس بخوان . تو حقی نداشتی که خورده بشه .فرق شما با کسی که کانون تهران قبول شده اینه که اون بابا روزی ده ساعت تحصیل کرده و دیگران روزی ده ساعت اینستاگرام …

  2. سلام – سوالی که دوست عزیز پرسیدن سوال خیلی از داوطلبان دیگر هست که خواهش میکنم پیگیری و پاسخ داده بشه
    بنده علیرغم شرایط سخت کاری و کمبود شدید وقت مطالعه، در آزمون مرکز وکلا شرکت کردم و چون فرصت مطالعه محدودی داشتم دروسی که ضریب ۳ داشت رو بیشتر خوندم یعنی حقوق مدنی و آیین دادرسی مدنی که بالای ۵۰ درصد زدم، اساسی ۶۰ درصد و کیفری و تجارت هم ۲۰ درصد زدم ولی با اختلاف حدود ۱۰۰ نمره حد نصاب قبولی رو کسب نکردم و رتبه ام حدوداً ۱۳۳۰۰ شد. با توجه به اینکه اکثر داوطلبان در هر دو آزمون شرکت کردند و فرض بگیریم حداقل ۳۰ درصد اونها در هردو قبول شدند و اکثراً هم کانون رو برای کارآموزی و اشتغال انتخاب کنند، آیا احتمال داره رتبه های بعدی به عنوان پذیرفته شده انتخاب بشن؟ در غیر این صورت تعداد قبولی های مرکز وکلا به زیر ده هزار نفر خواهد رسید و عملاً موضوعی که ماههاست به اشتباه در جامعه تبلیغ میشود مبنی بر اینکه قانون تسهیل تعداد قبولی روهارو چند برابر کرده و با درصدهای بسیار پایین و سفید قبول میشوند منتفی میشه. استدعا دارم این مساله در اولین فرصت از سوی نهادهای متولی پیگیری و اطلاع رسانی بشه. سپاسگزارم

  3. دوست عزیز بنظرم حق با دوستمون هست وقتی سر هم ۲۶۰۰۰ نفر پذیرفته داریم پس باید ۲۶۰۰۰ نفر از دو آزمون جذب شن اینطوری همون ۱۳۰۰۰ یا ۱۴۰۰۰ نفر قبول میشن
    درضمن آزمون مرکز بنظرم براساس طرح تسهیل نیست براساس نمره خام درصد هست بااین تراز پایینی که گذاشتن

  4. آزمون مرکز ساده بود ، انا ساده نبود . یعنی سئوالاتش تا حدودی ساده بود اما قبول شدنش سخت بود با درصدهای حدود بیست درصد که طرف پارسال تراز ۶۶۰۰ میاورد امسال ۵۷۰۰ آورده !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا