اخبار اسکوداویژه

نایب رییس ادوار اسکودا: اسکودا اتحادیه کانون هاست نه اتحادیه وکلا

"کسانی که از انتخابات انتقاد کردند، افراد هستند و نه کانون‌ها؛ نظر افراد تأثیری در چارچوب اتحادیه کانون ها ندارد"

وکلاپرس- رییس اسبق کانون وکلای اصفهان و نایب رییس ادوار اسکودا گفت: اسکودا اتحادیه کانون هاست نه اتحادیه وکلا و نظر افراد تأثیری در چارچوب اتحادیه کانون ها ندارد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌ های وکلای دادگستری ایران، سید مصطفی انوری‌ زاده، رییس اسبق کانون وکلای اصفهان و نایب رییس ادوار اسکودا، در نشست هم‌ اندیشی و تجلیل روسا و مدیران ادوار روز پنج شنبه ۲ بهمن ماه حضور یافت.

وی در این نشست گفت: اینجا اتحادیه کانون‌ های وکلاست. زمانی با همفکری جناب آقای دکتر تقی‌ خانی در نظر داشتیم که اتحادیه ملی وکلا هم داشته باشیم که متأسفانه محقق نشد.

انوری زاده گفت: باید بین کانون‌ های وکلا وحدت و هماهنگی ایجاد کنیم. از سال ۱۳۷۷ تاکنون جناب جندقی در کوران این قضیه بوده‌ اند. اتحادیه در همه زمینه‌ ها ارتقاء و تعمیق و گسترش یافته و به سمت اهداف خود پیش رفته است.

او ادامه داد: اینجا اتحادیه کانون هاست نه اتحادیه وکلا. در انتخابات اخیر اتحادیه از مجموع ۲۵ کانون ۱۸ کانون شرکت کردند و ۳ کانون هم بعدا آن را تأیید کردند، این یعنی اکثریت. کسانی که از این انتخابات انتقاد کردند، افراد هستند نه کانون‌ ها. باید دید آیا کانون ها هم انتقادی دارند. نظر افراد تأثیری در چارچوب اتحادیه کانون ها ندارد.

بیشتر بخوانید:

رییس اسبق کانون وکلای اصفهان و نایب رییس ادوار اسکودا گفت: سرلوحه کار اتحادیه از ابتدا ایجاد همدلی و اتحاد بین کانون ها بوده است که نتیجه آن اتحاد بین وکلا خواهد بود. وظیفه اتحادیه ارتباط با تک تک وکلا نیست و امکانات این کار را هم ندارد. از زمان تأسیس تاکنون، اتحادیه به چشم‌ اندازهای مورد نظر خود رسیده و بسیار هم بیش از آن عمل کرده است. جناب کشاورز سعی وافری در این زمینه داشتند و زحمات زیادی کشیدند. از زحمات همه عزیزان از گذشته تا کنون سپاسگزاری می‌ کنم.

منبع: روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌ های وکلای دادگستری ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا