گفت و گوویژه

آخرین وضعیت شکایت کانون وکلای مرکز از روزنامه ایران

وکلاپرس- رییس اداره حقوقی کانون وکلای مرکز، درخصوص آخرین وضعیت شکایت از روزنامه ایران گفت: جلسه رسیدگی برگزار شد و منتظر نتیجه دادگاه هستیم.

به گزارش وکلاپرس، اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ روزنامه ایران در یادداشتی با روتیتر «ایران از تلاش جریان‌های معاند داخلی و خارجی برای تبدیل فضای اجتماعی به فضای سیاسی-امنیتی گزارش می دهد» کانون وکلا را همسو با ضد انقلاب دانست.

بیشتر بخوانید:

در بخشی از این مطلب که با امضای شخصی به نام «امیر فرشباف» نوشته شده، درباره کانون وکلا آمده است:

 «تشکل هایی مانند… کانون وکلا، سازمان نظام پزشکی… چند موردی هستند که اگر عملکرد کلی آنها … مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد، به سهولت… همسویی آنان با جریان ضدانقلاب و نیز مطابقت کنش آنها با اهداف و منافع دولت های متخاصم… را می توان تشخیص داد.»

متن کامل یادداشت منتشر شده در روزنامه ایران را ایـــــــــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــجـــــــــــــــا بخوانید.

منتظر نتیجه دادگاه هستیم

وکیل محمد شیوایی، رییس اداره حقوقی و دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز، در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین وضعیت پیگیری های مربوط به این پرونده گفت: اگرچه در ابتدا قرار منع تعقیب صادر شد اما بعد از پیگیری اداره حقوقی به قرار صادرشده اعتراض کردیم.

وی دادمه دا: قرار منع تعقیب در دادگاه کیفری یک تهران نقض و قرار جلب به دادرسی صادر شد. جلسه رسیدگی به این پرونده دو هفته پیش برگزار شد و در حال حاضر منتظر نتیجه دادگاه هستیم.

بیشتر بخوانید:

 

‫۲ دیدگاه ها

  1. از گناه یکدیگر بگذریم و برای مردم و جهانیان آموزگار صلح و بزرگی باشیم

    بنی آدم اعضای یک پیکرند….

  2. با درود و تحیت بر رهبر فرزانه ایران، اینطور شکایات و ترساندن ها نتیجه ای ندارد اگر کانونهای وکلا را نگوییم عملکرد برخی وکلا را نمی توان همسو با انقلاب دانست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا