اخبار کانون هاویژه

تاریخ انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای اصفهان مشخص شد

وکلاپرس ـ تاریخ برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره هیأت مدیره کانون وکلای اصفهان توسط اعضای هیأت نظارت بر انتخابات این نهاد مشخص شد. ۱۱ دی ماه سال جاری تاریخ برگزاری این انتخابات خواهد بود.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان، اعضای هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره هیأت مدیره این نهاد روز ۱۱ دی ۱۳۹۹ را برای برگزاری این انتخابات تعیین کردند.

بیشتر بخوانید: رد صلاحیت ۷ نفر از نامزدهای انتخابات کانون وکلای اصفهان

همچنین این انتخابات در محیطی سرباز برگزار خواهد شد. در این زمینه روابط عمومی کانون وکلای مذکور آورده است:

با عنایت به نظر اکثریت نامزدهای انتخاباتی مبنی بر تسریع در امر برگزاری انتخابات ، استعلام مجدد مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ از ستاد مقابله با ویروس کرونا و نظریه مشورتی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان اصفهان مبنی بر موافقت تعیین تاریخ برگزاری انتخابات و با این استدلال که با اعمال محدودیت های پانزده روزه ی آذرماه شرایط شیوع ویروس کرونا تغییر خواهد کرد، هیات نظارت به اتفاق آرا مصوب نمود انتخابات دوازدهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری استان اصفهان، روز پنجشنبه مورخ ۱۱ دیماه ۹۹ در محل مجموعه ی ورزشی اداره راه و شهرسازی واقع در خیابان سعادت آباد، چهارراه فرایبورگ( در فضای باز) برگزار شود.

این انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شده و در تعرفه های اخذ رأی حق انتخاب ۵ نامزد تعبیه شده است.

همچنین صلاحیت یک نامزد دیگر با نام «حیدرعلی عارفیان» در این انتخابات توسط دادگاه عالی انتظامی قضات تأیید شده است. پیشتر صلاحیت ۴ نامزد رد صلاحیت شده این انتخابات با بررسی مجدد دادگاه مذکور تأیید شده بود.

بیشتر بخوانید:  تأیید صلاحیت ۴ نامزد رد صلاحیت شده انتخابات کانون وکلای اصفهان

گفتنی است انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای اصفهان قرار بود در مرداد ماه سال جاری برگزار گردد که با توجه به شیوع ویروس کرونا چندین مرتبه به تعویق افتاد

منبع: روابط عمومی کانون وکلای اصفهان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا