اخبار

دکتر محسن برهانی برای دفاع از پایان نامه‌های ارشد به مرخصی آمده‌ است

وکلاپرس– عباس عبدی روزنامه نگار و پژوهشگر اجتماعی در خصوص مرخصی دکتر محسن برهانی در توئیترش نوشت: دکتر برهانی برای دفاع از پایان نامه‌های ارشد به مرخصی آمده‌ است.

به گزارش وکلاپرس، روز ۲۶ شهریور ماه خبر مرخصی دکتر برهانی در رسانه ها منعکس و با بازخورد زیادی همراه شد.

خبرگزاری ایرنا در تشریح جزئیات این خبر به نقل از یک منبع موثق اعلام کرده بود که این مرخصی ۳ روزه است و دکتر محسن برهانی برای دومین بار در طول یک ماه گذشته  به مرخصی آمده است.

با انتشار این خبر در فضای مجازی، یکی از کاربران در شبکه توئیتر مدعی شد که محسن برهانی بیش از یک ماه است که در سکوت خبری آزاد شده است و احتمالا دیگر به زندان بر نمی گردد.

وی نوشته بود:

برخلاف هیاهوهای رسانه ای در خصوص بازداشت محسن برهانی٬ او بیش از یکماه است که آزاد شده و این موضوع در سکوت خبری کامل قرار داشته است و احتمالا دیگر به زندان بر نمی گردد.

عکس زیر همین امروز محسن برهانی بهمراه خانم کولایی

در همین راستا عباس عبدی در پاسخ به این کاربر نوشت:

از دیروز برای شرکت در چهار جلسه دفاع از پایان نامه‌های ارشد به مرخصی آمده‌اند. امیدوارم بزودی نیز آزاد شوند

توئیت عباس عبدی در خصوص مرخصی دکتر برهانی

بیشتر بخوانید:

موافقت دادستان ویژه روحانیت قم با مرخصی دکتر برهانی

همچنین بر اساس استوری های اینستاگرامی وکلا در خبری دیگر نیز اعلام شده بود که: دکتر برهانی برای شرکت در ۵ جلسه دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری دانشگاه تهران به عنوان استاد راهنما از دادستان ویژه روحانیت قم، تقاضای مرخصی کرده بود که مورد موافقت دادستان ویژه روحانیت قم قرار گرفته است.

در این استوری عنوان شده بود:

آقای دکتر برهانی به جهت جلوگیری از تضییع حقوق دانشجویان و لزوم شرکت در ۵ جلسه دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری دانشگاه تهران به عنوان استاد راهنما از دادستان ویژه روحانیت ،قم تقاضای مرخصی کرده بودند که با موافقت ایشان امکان شرکت در جلسات دفاع فراهم گردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا