اخبار صنفیویژه

آگهی ثبت نام از نامزدهای ریاست اسکودا منتشر شد

وکلاپرس ـ آگهی برگزاری انتخابات رییس جدید اسکودا( اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران ) و ثبت نام از نامزدهای ریاست اسکودا در روزنامه شرق منتشر شد. این انتخابات روز ۸ آبان در محل کانون وکلای مرکز برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، آگهی ثبت نام از نامزدهای ریاست اسکودا امروز(۶ مهر ۱۳۹۹) در روزنامه شرق منتشر شد. بر اساس آگهی منتشر شده، داوطلبان ریاست اسکودا تا ۶ آبان سال جاری فرصت دارند تا تمایل خود را برای کاندیداتوری در این رقابت اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

متن اطلاعیه آگهی ثبت نام از نامزدهای ریاست اسکودا

در اطلاعیه ای که توسط علی پزشکی، رییس اتحادیه سراسری کانون‌ های وکلای دادگستری ایران، امضا شده آمده است:

نظر به اینکه در اجرای ماده ۲۳ اساسنامه اسکودا جلسه آتی هیأت عمومی اسکودا به طور فوق ‌العاده برای انتخاب رئیس اتحادیه سراسری کانون ‌های وکلای دادگستری ایران به میزبانی کانون محترم وکلای دادگستری مرکز در تهران برگزار خواهد شد، در اجرای تصمیم هیأت عمومی و ماده ۲۶ آیین ‌کار اسکودا از داوطلبان احراز این سمت تقاضا می‌شود درخواست کتبی خود را همراه با تصویر صفحات دوم و سوم پروانه وکالت و صفحه‌ای که در آن آخرین تمدید پروانه درج شده‌است، به دفتر اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر(بخارست)، خیابان هفدهم، شماره ۲۰، طبقه سوم، کدپستی ۱۵۱۳۸۳۳۸۱۵ از طریق پست سفارشی پیشتاز ارسال فرمایند.

نکات قابل توجه:

۱ ـ به موجب بند ب ماده ۹ اساسنامه اسکودا، داوطلبان باید دارای حداقل ۸ سال سابقه وکالت پایه یک دادگستری باشند.

۲ ـ به موجب ماده ۲۲ اساسنامه اسکودا، رئیس می تواند از خارج از هیأت عمومی اسکودا و هیأت‌های مدیره کانون‌های عضو انتخاب شود.

۳ ـ داوطلبان محترم در تقاضای خود خلاصه‌ای از سوابق علمی و حرفه‌ای و اجتماعی خود را مرقوم فرمایند.

۴ ـ مهلت ارسال تقاضا، یک ماه از تاریخ درج آگهی در روزنامه است. در عین حال کانون‌های محترم نیز مراتب را به‌نحو مقتضی به اعضای خود اعلام خواهند فرمود.

۵ ـ در پایان مهلت و پس از بررسی مدارک ارسالی و نیز سوابق داوطلبان و تأیید آن در شورای اجرایی، مشخصات داوطلبان به همه کانون‌های عضو اعلام خواهد شد تا مورد امعان نظر اعضای محترم هیأت‌های مدیره قرار گیرد.

تبصره: پس از انقضای مهلت ثبت نام، در صورت وصول تقاضای جدید، اتحادیه تکلیفی در ارسال شرح حال (رزومه) این‌گونه داوطلبان نخواهد داشت.

۶ ـ درخواست باید به امضاء شخص داوطلب برسد و انجام این امر به نیابت قابل قبول نیست.

نایب رییس اتحادیه سراسری کانون‌ های وکلای دادگستری ایران
علی پزشکی

گفتنی است مرتضی شهبازی نیا، رییس پیشین اسکودا، روز ۲۴ شهریور خبر از استعفای خود داد؛ استعفایی که اگرچه علت آن بروز مشکلات قلبی و نهی پزشک اعلام شد اما برخی ناگهانی بودن این تصمیم را امری فراتر از مسائل جسمانی تلقی کرده بودند.

منبع اطلاعیه: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا